Volkswagen Golf 1.0 TSI Aut. Comfortline Carplay Sportstoelen Massage Adapt. Cruise
€ 17.940,- incl. BTW
Bouwjaar | 26-04-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 70.215 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Volkswagen Golf 1.0 TSI Aut. Comfortline Carplay Sportstoelen Massage Adapt. Cruise
€ 17.940,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 26-04-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 70.215 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto XL |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Schans 25 |
Postcode | 2405 XX |
Plaats | Alphen aan den Rijn |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)172 - 224015 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoxl.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2018 - jul. 2019
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 198 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.165 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 1.780 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 630 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 5
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Deze Volkswagen Golf staat garant voor vele veilige en comfortabele kilometers. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze dealeronderhouden Golf duidelijk te zien is. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een driecilinder benzinemotor en een automatische transmissie. Op koude en donkere dagen zijn de verwarmbare voorstoelen een uitkomst. En ze hebben een massagefunctie bovendien. Altijd een goede zitpositie bij iedere snelheid, dankzij de sportstoelen. Ook 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en verstelbare lendensteunen zijn aan boord.
Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Uw smartphone is tegenwoordig de sleutel tot heel veel. Ook voor deze auto. Remote services, noemen we dat. Waar u ook bent, contact houden is een eitje. Voor de veiligheid op de weg is het goed dat u uw ogen op de weg kunt houden en uw handen aan het stuur. Want het audio-installatiesysteem, met DAB-ontvangst, en het full map navigatiesysteem bedient u vanaf het stuurwiel en met spraakbediening. Op een drukke weg heeft u soms ogen in uw achterhoofd nodig. De sensoren aan de achterzijde nemen die functie over en geven een achteropkomend verkeer waarschuwing als een achterligger te dicht op u zit. In een auto als deze kunt u niet zonder automatische airconditioning, zodat de temperatuur altijd goed is. U bent in deze Volkswagen ook voorzien van parkeersensoren achter, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Golf is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Het forward collision warning-systeem is constant alert en detecteert via sensor de afstand tot voorliggers. Wordt die te klein, dan volgt een automatische waarschuwing. Vermoe
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf | 50 jaar jong
De Volkswagen Golf bestaat 50 jaar. Het model heeft in die periode een indrukwekkende staat van dienst opgebouwd. Zo is de Golf de meest verkochte en meest geziene auto op de Nederlandse wegen. Volkswagen zou daarom op zijn lauweren kunnen rusten. In plaats daarvan steekt het de huidige, achtste generatie, in het nieuw. Immers, om succesvol te kunnen blijven is het belangrijk om met de tijd mee te gaan.
De Volkswagen Golf voor modeljaar 2024 biedt ook in de basisvorm een moderne en rijke uitrusting. De 1.5 eTSI presteert voldoende en is zuinig. Goede rijeigenschappen.
Plus
- Uitstekend weggedrag
- Vernieuwd en toch vertrouwd
- Zuinige, stille 1.5 eTSI motor
Min
- Matige ruimte achterin
- gevoel in rempedaal niet altijd hetzelfde
- stevige prijs
Conclusie
De huidige Golf verscheen in 2019 op de markt. Dat betekent dat de "Golf 8" zijn vijfde verjaardag viert en dat betekent tijd voor een verjongingskuur. Omdat de Golf een auto voor het grote publiek is, is vooral werk gemaakt van de gewone uitvoeringen. Alle versies hebben een scherper gelijnde neus met moderne verlichting. De uitrusting is rijker en moderner geworden en staat daarmee op het niveau van meer recent geïntroduceerde modellen van andere merken.
Een 1.5 liter viercilinder benzinemotor is voortaan standaard. De meest gekozen variant daarvan is de mild hybrid en die is dankzij een slimmere manier van energie terugwinnen nog zuiniger geworden. De prestaties van de 116 pk sterke versie zijn precies voldoende. Het weggedrag van de Golf is precies zoals het hoort: veilig, comfortabel en indien gewenst zelfs sportief.
Kortom: de Golf gaat met de tijd mee, maar blijft desondanks een heel gewone auto voor heel gewone mensen. Net als de voorgaande 50 jaar.