Volkswagen Golf 1.0 eTSI Life, ACC, 19 INCH, Virtual Dash, Led, Stoelverwarming, Lane Assist, Apple Carplay, Sfeer, ORG NL
€ 23.950,-
Bouwjaar | 18-12-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 84.299 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 82 kW (112 pk) |
Volkswagen Golf 1.0 eTSI Life, ACC, 19 INCH, Virtual Dash, Led, Stoelverwarming, Lane Assist, Apple Carplay, Sfeer, ORG NL
€ 23.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-12-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 84.299 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 82 kW (112 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Poeliejoe |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hortsedijk 106 |
Postcode | 5708 HE |
Plaats | Helmond |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51151174 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autopoeliejoe.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 202 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 429 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.202 kg
Laadvermogen: 608 kg
GVW: 1.810 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Milieu
CO2-uitstoot: 122 g/km
Energielabel: A
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
In nieuw en unieke staat verkerende Volkswagen Golf 1.0e TSI Life afkomstig uit bouwjaar 2020 van de 1e eigenaar met pas 78.000 kilometer op de teller.
Met nationale autopass/carpass.
Zeer complete uitvoering met vele extra's: Automaat, Virtual Dashbord, Led verlichting, Stoelverwarming, Apple carplay, Lane assist, Sfeer verlichting!
Betreft een origineel Nederlands geleverd voertuig afkomstig van de 1e eigenaar!
Auto heeft recent een onderhoudsbeurt gehad en 4 nieuwe banden.
Documentatie compleet en ter inzage.
Standaard uitrusting
3-punts-veiligheidsgordel achter midden 3C7
Aandrijvingstype: Frontaandrijving 1X0
Aansluiting 12V in Bagage-/laadruimte 7B2
Achterbankleuning gedeeld met Middenarmsteun 3NU
Achterlichten LED 8VG
Airbag Bestuurders-/passagierskant, Passagiersairbag uitschakelbaar 4UF
Airconditioning Climatronic 1-zone KC0
Ambienteverlichting (10 Kleuren) QQ8
Antenne-diversiteit 8ZQ
Automatische koplampactivering (ALS) met Leaving Home / Guide-me-home verlichting 9I5
Bandencontrole-indicator 7K1
Bandenreparatieset (Tire Mobility Set) 1G8
Buitenspiegel elektr. verstel- en verwarmbaar, met Memory
Buitenspiegel met autom. neerlaatfunctie, rechts 6XR
Buitenspiegel met Omgevingslicht en Projectie-functie 1J2
Buitenspiegel Wagenkleur 6FF
Bumper Wagenkleur 2JB
10005 Carrosserie: 5-deurs K8G
35301 Centrale vergrendeling met Afstandsbediening 4I7
18913 Dagrijlicht LED 9I5
Dakspoiler 5J4
Digital Dashboard (Instrumentendisplay digitaal) 7J2
Elektron. differentieelblokkering (XDS) 1Y3
Elektron. stabiliteitsprogramma (ESP) met Rembekrachtiger elektro-mechanisch 1AE
Hoofdsteunen achter (3-voudig) 3T2
Hoofdsteunen voor geoptimaliseerde veiligheid 5ZF
Interieurinrichting: Decordelen Nature Cross Brushed 5MB
Isofix-houder voor Kinderzitje aan Passagiersstoel en Achterbank (incl. i-Size-Kinderstoel) 3A2
Keyless-Start 4I7
Koplamp LED 8IR
Landen-AV Nederland X2C
Leeslampen voor en achter LED 8S6
Lendensteun voor 7P4
Longlife-Service QI6
Middenarmsteun voor hoogte-/lengteverstelbaar 6E3
Mild-Hybrid-Technologie 0K4
Mistachterlicht 8TL
Mobiele online diensten Voorbereiding We Connect en We Connect Plus YOS
Mobiele telefoon Interface met draadloze laadfunctie 9ZV
Motor 1,0 L - 81 kW eTSI Mild-Hybride (DLAA) DLAA
Multimedia-interface 2 x USB (Type C) voor en 2 x USB-aansluiting (Type C) Middenconsole achter U9C
Niet-rokerspakket 9JA
Noodo
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf | 50 jaar jong
De Volkswagen Golf bestaat 50 jaar. Het model heeft in die periode een indrukwekkende staat van dienst opgebouwd. Zo is de Golf de meest verkochte en meest geziene auto op de Nederlandse wegen. Volkswagen zou daarom op zijn lauweren kunnen rusten. In plaats daarvan steekt het de huidige, achtste generatie, in het nieuw. Immers, om succesvol te kunnen blijven is het belangrijk om met de tijd mee te gaan.
De Volkswagen Golf voor modeljaar 2024 biedt ook in de basisvorm een moderne en rijke uitrusting. De 1.5 eTSI presteert voldoende en is zuinig. Goede rijeigenschappen.
Plus
- Uitstekend weggedrag
- Vernieuwd en toch vertrouwd
- Zuinige, stille 1.5 eTSI motor
Min
- Matige ruimte achterin
- gevoel in rempedaal niet altijd hetzelfde
- stevige prijs
Conclusie
De huidige Golf verscheen in 2019 op de markt. Dat betekent dat de "Golf 8" zijn vijfde verjaardag viert en dat betekent tijd voor een verjongingskuur. Omdat de Golf een auto voor het grote publiek is, is vooral werk gemaakt van de gewone uitvoeringen. Alle versies hebben een scherper gelijnde neus met moderne verlichting. De uitrusting is rijker en moderner geworden en staat daarmee op het niveau van meer recent geïntroduceerde modellen van andere merken.
Een 1.5 liter viercilinder benzinemotor is voortaan standaard. De meest gekozen variant daarvan is de mild hybrid en die is dankzij een slimmere manier van energie terugwinnen nog zuiniger geworden. De prestaties van de 116 pk sterke versie zijn precies voldoende. Het weggedrag van de Golf is precies zoals het hoort: veilig, comfortabel en indien gewenst zelfs sportief.
Kortom: de Golf gaat met de tijd mee, maar blijft desondanks een heel gewone auto voor heel gewone mensen. Net als de voorgaande 50 jaar.