Bouwjaar | 15-02-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 178.240 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.296 cc |
Vermogen | 64 kW (87 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-02-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 178.240 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.296 cc |
Vermogen | 64 kW (87 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | GEVO Autobedrijf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dongenseweg 63 |
Postcode | 5047 SE |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 19332006 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.gevoautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2008
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 42 liter
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 985 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 542 kg)
Afmetingen (LxBxH): 3858 x 1695 x 1530 cm
Wielbasis: 246 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 141 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Graag even bellen voordat u langs wilt komen om teleurstellingen te voorkomen, wij zijn namelijk ook veel onderweg om nieuwe voorraad in te kopen.Ook ruilen wij graag uw huidige auto in tegen een goede prijs. Wilt u alleen uw auto verkopen dan is dat ook mogelijk u krijgt dan gelijk vrijwaring wij zijn namelijk RDW Erkend.
BEL GERUST VOOR EEN AFSPRAAK !!!
Hoewel de informatie op deze website permanent zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen in modellen, uitvoeringen, prijzen, technische specificaties, afbeeldingen, of andere informatie op deze website te allen tijde voorbehouden. Het is onmogelijk om transmissiefouten volledig uit te sluiten.
Aan de inhoud van deze website kunnen derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend. Wij adviseren de opties en specificaties zelf te controleren. Bij twijfels kunt u ons altijd vrijblijvend contacteren..
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Yaris | Kaizen
"Kaizen" is het Japanse woord voor "continu verbeteren". Daarbij is het niet van belang hoe groot of klein de vooruitgang is, als het iedere dag maar iets beter gaat. Toyota heeft dit ter harte genomen en vernieuwt zowel producten als het productieproces continu. Zo is de Yaris verbeterd voor modeljaar 2024. Wat is er nieuw?
De Toyota Yaris is er vanaf 2024 als Hybrid 130. Dat zorgt niet alleen voor betere prestaties die bovendien met meer gemak worden geleverd. De veiligheid is verbeterd en online updates zijn mogelijk.
Plus
- dynamisch karakter
- Onderscheidende vormgeving
- Vlot en zuinig dankzij hybride-aandrijving
Min
- Matige ruimte achterin
- Minder overzichtelijk door brede c-stijl
- Hinderlijke en bemoeizuchtige (maar verplichte) veiligheidsvoorzieningen
Conclusie
Toyota verbetert de producten en productiemethoden continu. "Kaizen" heet dat in het thuisland Japan. Het betekent niet alleen dat ieder nieuw model beter is dan het vorige, maar ook dat bestaande producten waar mogelijk steeds worden verbeterd. Vaak gaat dat stilzwijgend, maar voor modeljaar 2024 moesten de veiligheidsvoorzieningen worden opgewaardeerd om aan nieuwe wetgeving te voldoen. Om van de nood een deugd te maken zijn tegelijkertijd de uitrusting en de aandrijflijn opgewaardeerd.
Voortaan kunnen het infotainment-systeem en andere functies via internet worden aangepast. Door gebruik te maken van componenten van de vijfde generatie van de hybride-aandrijflijn van Toyota, is de Yaris nu ook leverbaar met een extra sterke motor. De "Hybrid 130" presteert niet alleen beter, maar presteert vooral met meer gemak en zorgt daarom ook voor meer comfort. Zo komt kaizen overal in terug: van een nieuwe kleur tot meer rijplezier.