Bouwjaar | 26-10-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 125.492 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.329 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
€ 8.744,-
Algemeen
Bouwjaar | 26-10-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 125.492 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.329 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Grootauto-Van Es B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Amersfoortsestraat 15a |
Postcode | 3769 AD |
Plaats | Soesterberg |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)346 - 350888 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.grootauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2011 - jun. 2012
Technische informatie
Koppel: 125 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 42 liter
Acceleratie (0-100): 12,3 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 389 x 170 x 151 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.010 kg
Laadvermogen: 470 kg
GVW: 1.480 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Historie
Aantal eigenaren: 5
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Inruil auto mogelijk.
Wij beschikken altijd over meer dan 400 occasions.
Bekijk onze volledige voorraad op www.grootauto.nl.
Autobedrijf De Groot BV
Amersfoortsestraat 15a
3769 AD Soesterberg
Tel. 0346-350888
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Yaris | Kaizen
"Kaizen" is het Japanse woord voor "continu verbeteren". Daarbij is het niet van belang hoe groot of klein de vooruitgang is, als het iedere dag maar iets beter gaat. Toyota heeft dit ter harte genomen en vernieuwt zowel producten als het productieproces continu. Zo is de Yaris verbeterd voor modeljaar 2024. Wat is er nieuw?
De Toyota Yaris is er vanaf 2024 als Hybrid 130. Dat zorgt niet alleen voor betere prestaties die bovendien met meer gemak worden geleverd. De veiligheid is verbeterd en online updates zijn mogelijk.
Plus
- dynamisch karakter
- Onderscheidende vormgeving
- Vlot en zuinig dankzij hybride-aandrijving
Min
- Matige ruimte achterin
- Minder overzichtelijk door brede c-stijl
- Hinderlijke en bemoeizuchtige (maar verplichte) veiligheidsvoorzieningen
Conclusie
Toyota verbetert de producten en productiemethoden continu. "Kaizen" heet dat in het thuisland Japan. Het betekent niet alleen dat ieder nieuw model beter is dan het vorige, maar ook dat bestaande producten waar mogelijk steeds worden verbeterd. Vaak gaat dat stilzwijgend, maar voor modeljaar 2024 moesten de veiligheidsvoorzieningen worden opgewaardeerd om aan nieuwe wetgeving te voldoen. Om van de nood een deugd te maken zijn tegelijkertijd de uitrusting en de aandrijflijn opgewaardeerd.
Voortaan kunnen het infotainment-systeem en andere functies via internet worden aangepast. Door gebruik te maken van componenten van de vijfde generatie van de hybride-aandrijflijn van Toyota, is de Yaris nu ook leverbaar met een extra sterke motor. De "Hybrid 130" presteert niet alleen beter, maar presteert vooral met meer gemak en zorgt daarom ook voor meer comfort. Zo komt kaizen overal in terug: van een nieuwe kleur tot meer rijplezier.