Bouwjaar | 08-05-2013 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.210 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.329 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-05-2013 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.210 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.329 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Van Kranenburg |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoorn 27 |
Postcode | 6713 KR |
Plaats | Ede Gld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)318 - 645359 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoede.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2010 - okt. 2016
Technische informatie
Koppel: 125 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 42 liter
Acceleratie (0-100): 13,7 s
Topsnelheid: 165 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 399 x 170 x 160 cm
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.060 kg
Laadvermogen: 490 kg
GVW: 1.550 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Historie
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Binnenkort in de verkoop.
= Bedrijfsinformatie =
Kijk voor meer occasions en meer foto's op onze website www.autoede.nl
Al onze occasions zijn scherp geprijsd, door snel wisselende voorraad kan het zijn dat de auto die u gezien heeft al verkocht is,
om teleurstellingen te voorkomen BEL EERST EVEN VOOR U THUIS VERTREKT OF DE AUTO NOG BESCHIKBAAR IS.
Adres: Hoorn 27, 6713KR EDE. Tel nr: 0318-645359 Mob:06-10258417.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Verso-S | Gezinsuitbreiding
Er komt een tijd dat een gewone auto niet meer voldoet. Bij gezinsuitbreiding is meer ruimte nodig. Bovendien worden zaken als betrouwbaarheid, degelijkheid en zekerheid dan belangrijker dan voorheen. In dat geval gaan de gedachten al snel uit naar een Toyota. En juist de Toyota-familie is recent uitgebreid met de ruime en praktische "Verso-S".
De Verso-S is de compacte MPV van Toyota. Helaas weet de Verso-S zich nauwelijks te onderscheiden van de concurrentie. Op alle punten scoort de Verso-S een voldoende, maar niet meer dan dat.
Plus
- compact van buiten, ruim van binnen
- moderne techniek
Min
- zijwindgevoelig
- veiligheidsgordels niet in hoogte verstelbaar
Conclusie
Compacte, ruime gezinsauto's zijn razend populair en daarom is het logisch dat Toyota nu ook een kleine "MPV" aanbiedt. Maar ... Toyota's zijn vaak zo vernieuwend of in ieder geval zo doordacht, dat ze de beste in hun soort zijn. Helaas is de Verso-S niet innovatief en op geen enkel vlak significant beter dan de rest. De Verso-S rijdt zeker niet slecht, maar scoort qua weggedrag desondanks niet meer dan gemiddeld in dit segment.
De Verso-S valt positief op door de enorme ruimte, zowel voor- als achterin. De bagageruimte is buitengewoon makkelijk te vergroten, zodat deze in de praktijk maximaal zal worden benut. Het moderne audio- en navigatiesysteem is ook een echte aanwinst voor de Verso-S. Dankzij de lichtgewicht bouw en de efficiënte motor, is het verbruik aangenaam laag. De Verso-S is daarmee geen revolutionaire auto, maar wel een welkome uitbreiding van de Toyota-familie.