Bouwjaar | 21-12-2012 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 97.926 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Paars Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.329 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
€ 9.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 21-12-2012 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 97.926 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Paars Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.329 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoFirst Salayi |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Markerkant 1514 |
Postcode | 1314 AX |
Plaats | Almere |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)36 - 5245181 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autofirst-salayi.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Acceleratie (0-100): 13,7 s
Topsnelheid: 165 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 399 x 170 x 160 cm
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.050 kg
Laadvermogen: 490 kg
GVW: 1.540 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 120 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Bedrijfsinformatie
Wij zijn een officieel BOVAG autobedrijf. RDW en NAP erkend. Wij verkopen zowel nieuwe als gebruikte auto's. Ook voor onderhoud, diagnose, reparatie en schadeherstel staan wij voor u klaar. In onze moderne werkplaats zijn wij voorzien van de nieuwste diagnoseapparatuur en gereedschappen
Wij leveren iedere auto af met een apk
Inruil van uw huidige auto is uiteraard mogelijk.
Optioneel leverbaar met ruime Garantie, onderhouds en inruil mogelijkheden.
Ondanks onze grote zorgvuldigheid kunt U aan deze advertentie geen rechten ontlenen en zijn alle gegevens onder voorbehoud van (type)fouten.
De bij ons gekochte auto word gratis tenaamgesteld voor u.
Kom langs en bekijk onze auto's de koffie staat klaar
Tel: 036-5245181 (ook WhatsApp)
E-Mail: info@autofirst-salayi.nl
website: www.autofirst-salayi.nl voor meer auto`s
Openingstijden
Ma tot vr 9:00 tot 17:30
Zaterdag 10:00 tot 15:00
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Verso-S | Gezinsuitbreiding
Er komt een tijd dat een gewone auto niet meer voldoet. Bij gezinsuitbreiding is meer ruimte nodig. Bovendien worden zaken als betrouwbaarheid, degelijkheid en zekerheid dan belangrijker dan voorheen. In dat geval gaan de gedachten al snel uit naar een Toyota. En juist de Toyota-familie is recent uitgebreid met de ruime en praktische "Verso-S".
De Verso-S is de compacte MPV van Toyota. Helaas weet de Verso-S zich nauwelijks te onderscheiden van de concurrentie. Op alle punten scoort de Verso-S een voldoende, maar niet meer dan dat.
Plus
- compact van buiten, ruim van binnen
- moderne techniek
Min
- zijwindgevoelig
- veiligheidsgordels niet in hoogte verstelbaar
Conclusie
Compacte, ruime gezinsauto's zijn razend populair en daarom is het logisch dat Toyota nu ook een kleine "MPV" aanbiedt. Maar ... Toyota's zijn vaak zo vernieuwend of in ieder geval zo doordacht, dat ze de beste in hun soort zijn. Helaas is de Verso-S niet innovatief en op geen enkel vlak significant beter dan de rest. De Verso-S rijdt zeker niet slecht, maar scoort qua weggedrag desondanks niet meer dan gemiddeld in dit segment.
De Verso-S valt positief op door de enorme ruimte, zowel voor- als achterin. De bagageruimte is buitengewoon makkelijk te vergroten, zodat deze in de praktijk maximaal zal worden benut. Het moderne audio- en navigatiesysteem is ook een echte aanwinst voor de Verso-S. Dankzij de lichtgewicht bouw en de efficiënte motor, is het verbruik aangenaam laag. De Verso-S is daarmee geen revolutionaire auto, maar wel een welkome uitbreiding van de Toyota-familie.