Bouwjaar | 09-12-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 116.259 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.487 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 09-12-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 116.259 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.487 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Alkmaar |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Praam 7h |
Postcode | 1724 BE |
Plaats | Oudkarspel |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)85 - 4007250 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoalkmaar.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2019
Technische informatie
Koppel: 221 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 55 liter
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 17
Vooras: Bandenprofiel links: 6 mm; Bandenprofiel rechts: 6 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 6 mm; Bandenprofiel rechts: 6 mm
Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 460 x 186 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.565 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 2.135 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 102 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Onderhoudshistorie:
- 14-06-2024 (106.796 km): Onderhoudsbeurt door dealer uitgevoerd.
- 10-07-2023 (91.999 km): Onderhoudsbeurt door dealer uitgevoerd.
- 28-11-2022 (75.581 km): Onderhoudsbeurt door dealer uitgevoerd.
- 16-05-2022 (59.994 km): Onderhoudsbeurt door dealer uitgevoerd.
- 11-10-2021 (43.468 km): Onderhoudsbeurt door dealer uitgevoerd.
- 17-02-2021 (27.374 km): Onderhoudsbeurt door dealer uitgevoerd.
- 07-05-2020 (15.903 km): Onderhoudsbeurt door dealer uitgevoerd.
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Rijklaarprijs - incl.garantie:
Bij Auto Alkmaar werken wij met heldere all-in prijzen; geen extra kosten of kleine lettertjes. Rijklaar, inclusief:
o 12 maanden BOVAG Garantie
o BOVAG Afleverbeurt
o BOVAG 40-puntencheck
o BOVAG Omruilgarantie
o Geldige APK
o Tenaamstellen / vrijwaren
o kilometerstand gecontroleerd
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Toyota RAV4. De toekomst is hybride: de combi van elektromotor en verbrandingsmotor maakt deze auto extra aantrekkelijk en voordelig in gebruik. Verwen uzelf met het lederen interieur in deze auto. 's Winters komen de verwarmbare voorstoelen heerlijk van pas. De elektrisch bedienbare achterklep opent met een druk op de knop. Ook LED koplampen, trailer assistent, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank zijn aan boord.
De achteruitrijcamera laat duidelijk zien hoeveel ruimte u nog heeft bij het inparkeren. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorli
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota RAV4 | Meer spanning
Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...
De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.
Plus
- vlot en relatief zuinig
- onderscheidende vormgeving
- prima weggedrag
Min
- plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u
Conclusie
Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.
Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.