Toyota RAV4 2.5 Hybrid Executive LEDER/LED/CAMERA/ACC/LANE ASSIST/ETC.

€ 33.825,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-08-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 53.706 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.487 cc
Vermogen 163 kW (222 pk)

Toyota RAV4 2.5 Hybrid Executive LEDER/LED/CAMERA/ACC/LANE ASSIST/ETC.


€ 33.825,-

Algemeen

Bouwjaar 28-08-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 53.706 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.487 cc
Vermogen 163 kW (222 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto van Leeuwen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Jupiter 36
Postcode 2685 LR
Plaats Poeldijk
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)174 - 261144 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website autovanleeuwen.com/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Toyota RAV4 2.5 Hybrid Executive LEDER/LED/CAMERA/ACC/LANE ASSIST/ETC.!


- Kenteken: NW-01-KT
- Merk: Toyota
- Model: RAV4
- APK tot: 28-08-2025
- Tellerstand: 53706 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2020
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 2487 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: A25A-FXS
- Vermogen: 163 kW / 222pk
- Ledig gewicht: 1565 kg
- Max. trekgewicht: 800 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 4.6 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 460 cm
- Breedte: 186 cm
- Hoogte: 1685 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 267 - 292 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Comfort

- Regensensor

Exterieur

- Afdekhoes
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Chroom delen exterieur
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- Koplampreiniging
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Licht metalen velgen
- Mistlampen voor
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Treeplanken
- Trekhaak met afneembare kogel

Infotainment

- Apple carplay + Android auto
- Audio installatie
- Bluetooth audio streaming
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Radio
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank met armsteun en skiluik
- Achterbank verstelbaar
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bagagedek
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Buitentemperatuurmeter
- Cruise control adaptief
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen bekleding
- Lederen interieur
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Luxe lederen bekleding
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Stuurverwarming
- Voorstoelen verwarmd

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth
- Bots herkenning en activatie
- Bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- Connected services
- Cruise control adaptief met Stop&Go en stuurhulp
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Geluidsimulator
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Keyless start
- Knie airbag(s)
- LED mistlampen
- Passagiersairbag
- Volledig digitaal instrumentenpaneel
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Dode hoek detectie
- Grootlichtassistent
- Hill hold functie
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
- Rijstrooksensor
- Verkeersbord detectie
- Vermoeidheids herkenning


?Elektrisch bedienbare achterklep
?Camera in achteruitkijkspiegel
?Stoelverwarming & stuurverwarming!
?Keyless entry!
?Luxe camerasysteem met assistent!
?Digitaal

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota RAV4 | Meer spanning

Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...

Autotest | Toyota RAV4 Meer spanning

De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.

Plus

  • vlot en relatief zuinig
  • onderscheidende vormgeving
  • prima weggedrag

Min

  • plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u

Conclusie

Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.

Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.

Deel deze advertentie