Bouwjaar | 30-09-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 45.071 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.487 cc |
Vermogen | - |
€ 32.745,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 30-09-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 45.071 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.487 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Ruyl |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Stationsstraat 85 |
Postcode | 6181 AE |
Plaats | Elsloo Lb |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)46 - 4371766 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoruyl.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mrt. 2019 - 2024
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 132 kW (179 PK)
Koppel: 221 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 180 km/u
Ledig gewicht: 1.565 kg
Wielbasis: 269 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
CO2-uitstoot: 128 g/km
Energielabel: A
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 30-09-2030
Nieuw binnen: Perfect onderhouden Toyota RAV4 2.5 Hybrid Dynamic met slechts 45.071 Km van de eerste eigenaar. Schadevrij, dealer onderhouden en met resterende Toyota fabrieks- / relaxgarantie tot 30-09-2030. Optioneel van Metallic lak, Safety-Pakket ( parkeersensoren voor en achter, dodehoek detectie ) en Winter-Pakket ( verwarmde voorstoel, stuur en voorruit ) en draadloze telefoonlader voorzien. Transparante en aantoonbare historie, afgestempeld onderhoudsboek.
= Bedrijfsinformatie =
---- Geen bijkomende aflevering- of garantie kosten. --- Auto Ruyl is een universeel autobedrijf met een eigen werkplaats en een bestaan SINDS 1974. Wij zijn gespecialiseerd in jonge, schadevrije auto's, waarvan altijd de volledige historie bekend en ter inzage is. Het is ook altijd mogelijk een aankoopkeuring te laten uitvoeren. Onze bouwjaren, tellerstanden en prijzen zijn exact vermeld. Wij geven 1-jaar garantie op auto's boven de € 4.500,--, leveren alle occasions af met een minimaal 6-maanden geldige Apk-keuring en een onderhoudsbeurt conform specificaties van de fabrikant.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota RAV4 | Meer spanning
Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...
De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.
Plus
- vlot en relatief zuinig
- onderscheidende vormgeving
- prima weggedrag
Min
- plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u
Conclusie
Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.
Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.