Bouwjaar | 14-07-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 52.448 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.487 cc |
Vermogen | - |
€ 34.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-07-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 52.448 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.487 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | PK Auto Velserbroek B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Broekerdreef 100 |
Postcode | 1991 AZ |
Plaats | Velserbroek |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)23 - 5384114 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.pkauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mrt. 2019 - 2024
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 132 kW (179 PK)
Koppel: 221 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 180 km/u
Ledig gewicht: 1.565 kg
Wielbasis: 269 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Dat u het milieu wilt sparen, wil nog niet zeggen dat u aan rijcomfort moet inleveren. De Toyota RAV4 is een comfortabele en ruime hybride auto. Deze Toyota RAV4 heeft een hybride motor, dus een combi van brandstof en elektrisch. Een slim en milieuvriendelijk systeem dat ook nog eens lekker kostenbesparend is. Bij de rijke uitrusting horen ook 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, trailer assistent, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Het eigentijdse interieur wordt natuurlijk helemaal volmaakt met het digitale dashboard. Bij het inparkeren hoeft u het laatste stukje niet te gokken: de achteruitrijcamera kijkt voor u uit. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Appen met uw auto? Geen probleem. U kunt van overal contact opnemen, de functies controleren en activeren. U bedient 'm met remote services. U bedient het audio-installatiesysteem met DAB-radio via knoppen op het stuur of met uw stem. Zo kunt u steeds uw aandacht gericht houden op de weg. De uitrusting van deze auto is met achteropkomend verkeer waarschuwing, electronic climate control, sportstuur met schakelpaddels, regensensor, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel behoorlijk compleet.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Toyota RAV4 samen. Onderweg fungeert de verkeersbord-detectie als het ware als uw bijrijder en attendeert u op de verkeersborden langs de weg. Met het Lane-keeping systeem gaat u nooit onbedoeld over de streep. Voor meer veiligheid detecteert deze auto het risico van een aanrijding tijdig via de forward collision warning. Verder is deze auto uitgerust met hill hold functie, brake assist, vermoeidheidsherkenning en bandenspanningcontrolesysteem.
Deze auto wordt geleverd met Bovag Garantie en u kunt er dan ook verzekerd van zijn dat hij grondig is gecontroleerd. We laten u graag een proefrit maken, neemt u contact met ons op?
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota RAV4 | Meer spanning
Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...
De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.
Plus
- vlot en relatief zuinig
- onderscheidende vormgeving
- prima weggedrag
Min
- plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u
Conclusie
Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.
Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.