Bouwjaar | 08-06-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 176.001 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.494 cc |
Vermogen | 114 kW (155 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-06-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 176.001 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.494 cc |
Vermogen | 114 kW (155 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Streetcars B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Middelweg 14 |
Postcode | 5253 CA |
Plaats | Nieuwkuijk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 6907694 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.streetcarsbv.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.665 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 2.270 kg
Max. trekgewicht: 1.650 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Informeer naar de financial lease-mogelijkheden
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij STREETCARS B.V. ruim 10 jaar lang uw trouwe partner op het gebied van in- verkoop van premium occasions.
U kunt bij ons terecht voor het leasen/financieren van een premium occasion, of u nu een zakelijke of een privé financiering aanvraagt wij bemiddelen voor u zodat u zorgeloos de showroom uit kunt rijden.
Uw huidige auto inruilen? Geen enkel probleem, wij ruilen iedere auto in.
Om u zo goed mogelijk te helpen gelieve de onderstaande gegevens aanleveren.
- kenteken
- kilometerstand
- staat van het voertuig
- foto's
- uw richtprijs
Wij werken zonder afleverkosten, en iedere auto wordt middels een 101 punten checklist gecheckt alvorens deze wordt afgeleverd.
Wilt u meer informatie neemt u dan vrijblijvend contact op met ons verkoopteam dit kan op: 073 690 76 94 of info@streetcarsbv.nl
Deze advertentie is met de grootst mogelijke zorgvuldigheid samengesteld. Desondanks is het mogelijk dat de geadverteerde opties / accessoires afwijken van de werkelijke opties / accessoires. Aan de advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota RAV4 | Meer spanning
Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...
De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.
Plus
- vlot en relatief zuinig
- onderscheidende vormgeving
- prima weggedrag
Min
- plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u
Conclusie
Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.
Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.