Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD Bi-Tone

€ 37.440,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-01-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 72.582 km
Deuren 4
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.487 cc
Vermogen 131 kW (178 pk)

Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD Bi-Tone


€ 37.440,-

Algemeen

Bouwjaar 10-01-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 72.582 km
Deuren 4
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.487 cc
Vermogen 131 kW (178 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autosfeer & Co. B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Peelbaan 10
Postcode 5121 DB
Plaats Rijen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 41773227 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (achter)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • deelbare achterbank (gelijk)
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Constructiejaar: 2020

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 8,1 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4600 x 1855 x 1685 cm
Wielbasis: 269 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.620 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.720 kg
Max. trekgewicht: 1.650 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 101 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

Toyota Rav4 2.5 Hybrid AWD | Bi-Tone | PANORAMADAK | 360' CAMERA | BLINDSPOT ASSIST | JBL SOUNDSYSTEM | 4 WIELAANDRIJVING | LEDER | STOELVERWARMING | NAP | LINE ASSIST | ACC | ELECTRISCHE KOFFERKLEP | ELECTRISCHE SPIEGELS | KEYLESS GO | En nog veel meer...

De Toyota RAV4 2020 2.5 Hybrid AWD Bi-Tone is een veelzijdige en krachtige SUV, uitgerust met een geavanceerde hybride aandrijflijn en een opvallend ontwerp. Onder de motorkap bevindt zich een 2.5-liter viercilinder benzinemotor die wordt ondersteund door een elektrische motor, wat resulteert in een gecombineerd vermogen van 222 pk. Dit hybride systeem zorgt voor zowel sterke prestaties als efficiënt brandstofverbruik, waarbij de auto bij lage snelheden volledig elektrisch kan rijden. De Continu Variabele Transmissie (e-CVT) zorgt voor een vloeiende overgang tussen de benzine- en elektrische aandrijving, wat resulteert in een soepele rijervaring, ongeacht de omstandigheden.

De AWD-i (Intelligent All-Wheel Drive) biedt extra tractie en stabiliteit op verschillende wegdekken. Dit systeem verdeelt het vermogen intelligent over de voor- en achterwielen, wat vooral van pas komt bij rijden op gladde of onverharde wegen. Dit geeft de RAV4 een uitstekende grip en maakt hem geschikt voor zowel dagelijkse ritten als avontuurlijke uitstapjes op ruwer terrein.

Het uiterlijk van de RAV4 2020 wordt gekenmerkt door het Bi-Tone design, waarbij het dak en de carrosserie in contrasterende kleuren zijn uitgevoerd. Dit geeft de auto een sportieve, dynamische uitstraling die afwijkt van het traditionele SUV-ontwerp. De hoekige lijnen van de carrosserie, brede wielkasten en robuuste bumpers benadrukken het stoere karakter van de RAV4, terwijl de hoge rijhoogte bijdraagt aan zijn avontuurlijke profiel.

In het interieur komt comfort samen met technologie. De ruime cabine is voorzien van hoogwaardige materialen en ergonomisch ontworpen stoelen, vaak met verwarmings- en elektrische verstelmogelijkheden. Het centraal geplaatste 8-inch touchscreen biedt toegang tot het infotainmentsysteem, dat compatibe

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota RAV4 | Meer spanning

Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...

Autotest | Toyota RAV4 Meer spanning

De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.

Plus

  • vlot en relatief zuinig
  • onderscheidende vormgeving
  • prima weggedrag

Min

  • plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u

Conclusie

Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.

Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.

Deel deze advertentie