Bouwjaar | 02-05-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 151.700 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 112 kW (153 pk) |
€ 9.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 02-05-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 151.700 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 112 kW (153 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Occasions Ter Aar |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Harsweg 1 |
Postcode | 2461 EZ |
Plaats | Ter Aar |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14742016 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.occasionsteraar.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 225/65 R17
Acceleratie (0-100): 12,0 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 440 x 182 x 169 cm
Wielbasis: 256 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.480 kg
Laadvermogen: 630 kg
GVW: 2.110 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 212 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik in de stad: 11,6 l/100km (1 op 8,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Deze Toyota RAV4 komt uit 2007, werd geleverd van 01-01-2006 tot 30-04-2009 en kostte toen € 37.071,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2007 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 112 kW (152 PK) en een cilinderinhoud van 1998 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 175 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 12 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 9,0 liter per 100 km en hij weegt 1480 kg. De APK is geldig tot 02-05-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 251,75 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
OPENINGSTIJDEN
Maandag t/m zaterdag 09:00-18.00 uur
Zondag gesloten. Buiten deze tijden telefonisch bereikbaar op 0031614742016
Wij zijn een erkend autobedrijf met +/- 20 occasions en aangesloten bij: RDW, VWE, NAP EN AUTOTRUST.
Hiernaast berekenen wij geen afleveringskosten of servicekosten. Ook kunnen wij overschrijven op locatie.
Garantie / Financiering:
Tevens kunt u financiering en garantie afsluiten bij Occasions Ter Aar Vraag bij ons naar de tarieven & voorwaarden.
* Inruil van uw auto:
Occasions Ter Aar biedt u de mogelijkheid om uw huidige auto in te ruilen. Om de juiste prijsindicatie vast te stellen kijken wij graag samen naar uw auto bij ons in de showroom. Is dit voor u niet mogelijk? Dan ontvangen wij graag een uitgebreide WhatsApp met daarin:
- Een zo duidelijk mogelijke beschrijving van uw auto.
- Foto's van uw auto
- Uw prijsindicatie
Wij adviseren u om eerst contact met ons op te nemen alvorens u onze showroom bezoekt. Zo zorgen wij dat er voldoende tijd is om u te woord te staan en kunnen we teleurstellingen voorkomen.
Tel: 0172 60 2004
Tel: 06 14742016
Occasions Ter Aar
Harsweg 1
2461EZ Ter Aar
Tel: 0172602004
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota RAV4 | Meer spanning
Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...
De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.
Plus
- vlot en relatief zuinig
- onderscheidende vormgeving
- prima weggedrag
Min
- plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u
Conclusie
Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.
Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.