Bouwjaar | 27-02-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 135.828 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.987 cc |
Vermogen | 111 kW (151 pk) |
€ 18.800,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 27-02-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 135.828 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.987 cc |
Vermogen | 111 kW (151 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Goois Autoteam |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsweg 9 |
Postcode | 1271 EA |
Plaats | Huizen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)35 - 2008200 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.gooisautoteam.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2015
Technische informatie
Koppel: 195 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 185 x 171 cm
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.465 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 2.100 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 169 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9,4 l/100km (1 op 10,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Deze zeer mooie en dealer onderhouden RAV4 beschikt over een trekhaak en maar liefst 2000kg aanhanger gewicht. Alle historie is aanwezig, zie foto's. De auto is aflever klaar en kan dus direct worden afgeleverd. In ruil en financiering mogelijk.
= Bedrijfsinformatie =
De niet verplichte afleverkosten bedragen € 450,- voor auto's tot € 12000,-, € 650,- voor auto's vanaf € 12000,- tot € 20000,- € 850,- voor auto's vanaf € 20000,- en € 1150 voor auto's vanaf € 30000,- . Voor dit bedrag wordt het volgende aan de auto gedaan:
- reconditioneren / poetsen
- de APK keuring indien deze binnen drie maanden afloopt
- een onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift
Naast de wettelijke garantie die iedere aanbieder verplicht is om te geven aan iedere consument, is op een groot deel van onze voorraad (afhankelijk van de leeftijd en kilometerstand) optioneel uitgebreidere Autotrust garantie mogelijk, afhankelijk van kilometerstand en bouwjaar tot wel 24 maanden.
Het verdient aanbeveling om vooraf te informeren of de auto van uw keuze beschikbaar is. Bezichtigingen zijn mogelijk 7 dagen per week tussen 10:00 en 20:00 op afspraak.
Zoekt u een auto die wij niet op voorraad hebben? Wij voeren zoekopdrachten uit in heel Europa, meestal rijdt u binnen enkele weken in de auto van uw keuze!
Schrijf - en specificatiefouten voorbehouden
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota RAV4 | Meer spanning
Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...
De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.
Plus
- vlot en relatief zuinig
- onderscheidende vormgeving
- prima weggedrag
Min
- plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u
Conclusie
Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.
Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.