Bouwjaar | 07-04-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 70.024 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
€ 18.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 07-04-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 70.024 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Roest |
Contactpersoon | Peter Roest |
Adres | Postkade 172a |
Postcode | 2977 AG |
Plaats | Goudriaan |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)183 - 581229 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgarageroest.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Koppel: 340 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 69 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,1 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 531 x 192 x 195 cm
Wielbasis: 328 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.660 kg
Laadvermogen: 1.440 kg
GVW: 3.100 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
CO2-uitstoot: 192 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
2 sleutels + boekjes aanwezig. Let op: Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Nationale autopas en geldige APK. Navigatie alleen mogelijk via telefoon (Apple Carplay / Android Auto). U kunt deze auto kopen voor de geadverteerde prijs, tevens kunt u deze bedrijfsauto kopen met een afleverpakket (zie het overzicht tussen de foto's). Inruil van uw huidige (bedrijfs)auto of motor is natuurlijk mogelijk. Bezichtiging en proefrit met afspraak mogelijk.
= Bedrijfsinformatie =
We zijn 6 dagen per week geopend en op zondag gesloten. Tevens zijn we 4 avonden (maandag t/m donderdag) OP AFSPRAAK geopend van 19.00 tot 20.30 uur. Belt u ons gerust voor het maken van een afspraak voor bezichtiging en proefrit. Onze klanten beoordelen ons gemiddeld met een 8,8!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Proace Electric | Duurzaam beleid
Bij het voeren van een bedrijf draait het om kosten, baten en continuïteit. Daarom was een bestelwagen met dieselmotor tot nu toe de meest logische keuze. Echter, voortaan komt er een factor bij: duurzaamheid En dan is diesel niet meer zo'n goed idee. Gelukkig is de Toyota Proace nu leverbaar met elektrische aandrijving.
De Toyota Proace Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat zorgt voor lagere kosten per km en nul uitstoot. Het snelle laden zorgt voor ononderbroken, zorgeloos gebruik. Even ruim als de diesel.
Plus
- lage kosten per km
- geen directe uitstoot
- ruim en doordacht
Min
- soms fluittoon van elektromotor hoorbaar
- schel geluid audiosysteem
- weinig verschil met Opel e-Vivaro / Citroen e-Jumper / Peugeot e-Expert
Conclusie
Toyota introduceert zijn eerste geheel elektrische auto en dat is een bedrijfswagen. Maar eigenlijk is het geen Toyota. De Proace Electric is namelijk ontwikkeld door Opel, Peugeot en Citroën. Toyota levert vrijwel dezelfde auto met dezelfde techniek onder de naam Proace. De verschillen zitten in de vormgeving, het uitrustingsniveau per uitvoering en de garantievoorwaarden. De techniek en fijnregeling zijn gelijk, zodat ook de ruimte en de rijeigenschappen gelijk zijn. Wellicht is de Proace Electric geen 100% Toyota, maar het is wel de eerste stap naar een nieuw en duurzamer beleid.