Bouwjaar | 01-03-2023 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 4 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | - |
€ 32.940,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2023 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 4 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Breuer Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hardtstrasse 20 |
Postcode | 4780 |
Plaats | Saint-Vith |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)80 - 540100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.breuer.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
rétroviseur extérieur électr. réglables, vitres électriques avant, climatisation, capteur de luminosité et de pluie, système multimédia comprenant écran tactile 7", système mains libres Bluetooth, 4 haut-parleurs, interface USB, navigation en liaison avec le smartphone (via Apple Carplay / Android Auto /... ), pneus 215 /65 R16, norme antipollution Euro 6d-ISC-FCM (EU6 AQ), jantes acier 16", verrouillage centralisé avec télécommande, moteur 1,5 ltr. - 88 kW D-4D (système stop-start (démarreur) / stop Start system (groupe électrogène) / Stop&Go system (TSGS)), 3ème feu stop, siège passager double, répartiteur électrique de freinage, système limiteur de vitesse, portes arrière battantes sans vitrage, carrosserie/structure : caisson, siège support lombaire avant gauche, empattement 3275 mm, roue de secours dans Pneus de conduite, porte coulissante zone passager/cargaison à droite, siège avant gauche réglable en hauteur, équipement du siège : 3 places, système de freinage antiblocage (ABS), type de conduite : avant- roue motrice, électron. Programme de stabilité (VSC), boîte 6 rapports, airbag latéral conducteur/passager, cloison de coffre avec vitre, ordinateur de bord, système d'aide à la conduite : Hill Start Control (HAC), régulateur de vitesse (tempomat), télécommande audio/radio au volant, direction assistée électrique, antibrouillards, feux de jour, aide au parking arrière, filtre à particules
Les données de consommation indiquées se réfèrent aux valeurs WLTP.
4 portes
Efficacité CO2 Classe: B
Délai de livraison: 4 semaines
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Proace Electric | Duurzaam beleid
Bij het voeren van een bedrijf draait het om kosten, baten en continuïteit. Daarom was een bestelwagen met dieselmotor tot nu toe de meest logische keuze. Echter, voortaan komt er een factor bij: duurzaamheid En dan is diesel niet meer zo'n goed idee. Gelukkig is de Toyota Proace nu leverbaar met elektrische aandrijving.
De Toyota Proace Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat zorgt voor lagere kosten per km en nul uitstoot. Het snelle laden zorgt voor ononderbroken, zorgeloos gebruik. Even ruim als de diesel.
Plus
- lage kosten per km
- geen directe uitstoot
- ruim en doordacht
Min
- soms fluittoon van elektromotor hoorbaar
- schel geluid audiosysteem
- weinig verschil met Opel e-Vivaro / Citroen e-Jumper / Peugeot e-Expert
Conclusie
Toyota introduceert zijn eerste geheel elektrische auto en dat is een bedrijfswagen. Maar eigenlijk is het geen Toyota. De Proace Electric is namelijk ontwikkeld door Opel, Peugeot en Citroën. Toyota levert vrijwel dezelfde auto met dezelfde techniek onder de naam Proace. De verschillen zitten in de vormgeving, het uitrustingsniveau per uitvoering en de garantievoorwaarden. De techniek en fijnregeling zijn gelijk, zodat ook de ruimte en de rijeigenschappen gelijk zijn. Wellicht is de Proace Electric geen 100% Toyota, maar het is wel de eerste stap naar een nieuw en duurzamer beleid.