Bouwjaar | 19-05-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 47.689 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-05-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 47.689 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MultiMerk Bedrijfsauto's |
Contactpersoon | Geert Bijma |
Adres | De Roef 8 |
Postcode | 9206 AK |
Plaats | Drachten |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)512 - 511335 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.multimerk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: okt. 2019 - jul. 2021
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,7 s
Topsnelheid: 164 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 440 x 185 x 188 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 710 kg
GVW: 2.005 kg
Max. trekgewicht: 1.350 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
CO2-uitstoot: 141 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 122 per kwartaal
Overige informatie
BPM: De getoonde prijs is inclusief BPM
= Bedrijfsinformatie =
Multimerk | Bedrijfsauto's is hét adres voor premium bedrijfswagens. Wij zijn gespecialiseerd in de Volkswagen Transporter en de Mercedes-Benz Vito.
Ondernemer en geïnteresseerd in financial lease? We verrassen u graag met een scherp aanbod. Stuur een WhatsAppbericht of bel naar: 06 - 204 986 59.
De getoonde prijs betreft een prijs inclusief de vermelde opties.
LET OP: Wilt u langskomen? Bel dan altijd vooraf om teleurstellingen te voorkomen.
Hoewel deze pagina met de grootste zorg is samengesteld en regelmatig wordt geactualiseerd, kan aan de informatie op deze site geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Proace Electric | Duurzaam beleid
Bij het voeren van een bedrijf draait het om kosten, baten en continuïteit. Daarom was een bestelwagen met dieselmotor tot nu toe de meest logische keuze. Echter, voortaan komt er een factor bij: duurzaamheid En dan is diesel niet meer zo'n goed idee. Gelukkig is de Toyota Proace nu leverbaar met elektrische aandrijving.
De Toyota Proace Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat zorgt voor lagere kosten per km en nul uitstoot. Het snelle laden zorgt voor ononderbroken, zorgeloos gebruik. Even ruim als de diesel.
Plus
- lage kosten per km
- geen directe uitstoot
- ruim en doordacht
Min
- soms fluittoon van elektromotor hoorbaar
- schel geluid audiosysteem
- weinig verschil met Opel e-Vivaro / Citroen e-Jumper / Peugeot e-Expert
Conclusie
Toyota introduceert zijn eerste geheel elektrische auto en dat is een bedrijfswagen. Maar eigenlijk is het geen Toyota. De Proace Electric is namelijk ontwikkeld door Opel, Peugeot en Citroën. Toyota levert vrijwel dezelfde auto met dezelfde techniek onder de naam Proace. De verschillen zitten in de vormgeving, het uitrustingsniveau per uitvoering en de garantievoorwaarden. De techniek en fijnregeling zijn gelijk, zodat ook de ruimte en de rijeigenschappen gelijk zijn. Wellicht is de Proace Electric geen 100% Toyota, maar het is wel de eerste stap naar een nieuw en duurzamer beleid.