Bouwjaar | 12-05-2014 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 237.355 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 94 kW (128 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-05-2014 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 237.355 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 94 kW (128 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Dina Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Noordvliet 157 |
Postcode | 3142 CL |
Plaats | Maassluis |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 44182017 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Topsnelheid: 170 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.695 kg
Max. trekgewicht: 2.932 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 5143 x 1895 x 1980 cm
Wielbasis: 312 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 168 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
Toyota Proace
2.0 Diesel L2 H1
Bouwjaar: 12-05-2014
Apk tot : nieuwe apk
Komt van de 1e eigenaar
Rijd en schakelt perfect
Nette auto zowel binnen als buiten (geen werkbus geweest)
Heeft leuke opties zoals :
Airco
3 persoons
Cruise control
Elektrische ramen
Bearlock beveiliging
Trekhaak
Etc...
Meer info of bezichtiging bellen of berichten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Proace Electric | Duurzaam beleid
Bij het voeren van een bedrijf draait het om kosten, baten en continuïteit. Daarom was een bestelwagen met dieselmotor tot nu toe de meest logische keuze. Echter, voortaan komt er een factor bij: duurzaamheid En dan is diesel niet meer zo'n goed idee. Gelukkig is de Toyota Proace nu leverbaar met elektrische aandrijving.
De Toyota Proace Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat zorgt voor lagere kosten per km en nul uitstoot. Het snelle laden zorgt voor ononderbroken, zorgeloos gebruik. Even ruim als de diesel.
Plus
- lage kosten per km
- geen directe uitstoot
- ruim en doordacht
Min
- soms fluittoon van elektromotor hoorbaar
- schel geluid audiosysteem
- weinig verschil met Opel e-Vivaro / Citroen e-Jumper / Peugeot e-Expert
Conclusie
Toyota introduceert zijn eerste geheel elektrische auto en dat is een bedrijfswagen. Maar eigenlijk is het geen Toyota. De Proace Electric is namelijk ontwikkeld door Opel, Peugeot en Citroën. Toyota levert vrijwel dezelfde auto met dezelfde techniek onder de naam Proace. De verschillen zitten in de vormgeving, het uitrustingsniveau per uitvoering en de garantievoorwaarden. De techniek en fijnregeling zijn gelijk, zodat ook de ruimte en de rijeigenschappen gelijk zijn. Wellicht is de Proace Electric geen 100% Toyota, maar het is wel de eerste stap naar een nieuw en duurzamer beleid.