Toyota Prius Kijk maar naar andere opties>>> droranjesnor

€ 1.234,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 23-08-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 159.900 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Toyota Prius Kijk maar naar andere opties>>> droranjesnor


€ 1.234,-

Algemeen

Bouwjaar 23-08-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 159.900 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam DrOranjeSnor
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hugo de Vriesstraat 1
Postcode 2152 CT
Plaats Nieuw-Vennep
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 27386829 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Vermogen: 73 kW (99 PK)
Vermogen elektromotor(en): 60 kW (82 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 25 km
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 180 km/u
Accu: 1 kWh
Accu laden: Type 1, 1-fase, 2.8 kW

Maten
Afmetingen (LxBxH): 448 x 175 x 149 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.400 kg
Laadvermogen: 440 kg
GVW: 1.840 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 49 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,1 l/100km (1 op 47,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 5,24 kWh/100km

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 108 - € 117 per kwartaal

*Met 6 maanden (of 15.000km) garantie op de motor, automaat en hybride batterij!

= Bedrijfsinformatie =

Let op! Laagsteprijs is niet juiste word maar beste prijs is mogelijk (naast de auto als u hem leuk vind...)!

***Wij afleveren Toyota en Honda's standard drie maanden garantie op de motor en versnellingsbak en zes maanden op hybride batterij (als hij hybride auto is) behalve die ''voor export/handel'' benoemd of ''geen garantie'' benoemd.

Wij checken motor olie, filters, koelvloeistof, ruitenwissers, banden... indien vervangen of op vloeistoffen pijl brengen. Kortom maken we auto's rijklaar.
Wij kopen Toyota's en Honda's vrijwel terugkopen. Bij de terugkopen houden we nieuwe km stand, gebruikt tijd, inkoop-verkoopbelasting en afleveren kost (die in de verkoopprijs ingegrepen) bij de inkoopprijs afrekenen.

*Tijdens garantie dient de auto goed onderhouden (regelmatig controleren van olie peil per 10.000km en olie/olie filters vervangen per 15.000km, hybride auto's moet regelmatig gereden worden ten minste 1 keer per week en minimaal 20km per keer).

Wij kopen Toyota Prius van top staat tot sloop in voor beste prijs. Staat van de auto is niet zo belangrijk van sloop tot prima staat kunnen we kopen ze. O.a. probleem van motor, hybride batterij, versnellingsbak, ontbreekt van katalysator zijn geen probleem...

Stuur maar kenteken, km stand, staat van de auto een paar foto's ervan. U krijgt dan beste bod voor uw auto zsm

Vrijwaring van de auto's kan snel/online/24 uur

Wij kopen
Toyota Prius bouwjaar vanaf 2004 tot 2014
Toyota Prius Plus bouwjaar vanaf 2012 tot 2016

Lexus hybride

Honda Insight

Staat van de auto is niet zo belangrijk van sloop tot prima staat kunnen we kopen ze. O.a. probleem van motor, hybride batterij, versnellingsbak, ontbrekt van katalysator zijn geen probleem...

Stuur maar kenteken, kmstand, indien schade/mankement en verwachte prijs met een paar foto,s!

Wij zullen snel bieden en als akkoord gaat, doen we hem z.s.m overschrijven/ophalen van uw adres...

over ons...

Wij proberen een duurzame relat

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie