Bouwjaar | 24-08-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 192.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
€ 13.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-08-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 192.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DrOranjeSnor |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hugo de Vriesstraat 1 |
Postcode | 2152 CT |
Plaats | Nieuw-Vennep |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 27386829 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/45 R17
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 454 x 176 x 147 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.350 kg
Laadvermogen: 440 kg
GVW: 1.790 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 76 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,3 l/100km (1 op 30,3)
Brandstofverbruik in de stad: 3,3 l/100km (1 op 30,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,3 l/100km (1 op 30,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
*Met 6 maanden (of 15.000km) garantie op de motor, automaat en hybride batterij!
Er zitten veel opties o.a. draadlos oplader, radar, rit volg waarschuwing, blind hoek waarschuwing...
= Bedrijfsinformatie =
Let op! Laagsteprijs is niet juiste word maar beste prijs is mogelijk (naast de auto als u hem leuk vind...)!
***Wij afleveren Toyota en Honda's standard drie maanden garantie op de motor en versnellingsbak en zes maanden op hybride batterij (als hij hybride auto is) behalve die ''voor export/handel'' benoemd of ''geen garantie'' benoemd.
Wij checken motor olie, filters, koelvloeistof, ruitenwissers, banden... indien vervangen of op vloeistoffen pijl brengen. Kortom maken we auto's rijklaar.
Wij kopen Toyota's en Honda's vrijwel terugkopen. Bij de terugkopen houden we nieuwe km stand, gebruikt tijd, inkoop-verkoopbelasting en afleveren kost (die in de verkoopprijs ingegrepen) bij de inkoopprijs afrekenen.
*Tijdens garantie dient de auto goed onderhouden (regelmatig controleren van olie peil per 10.000km en olie/olie filters vervangen per 15.000km, hybride auto's moet regelmatig gereden worden ten minste 1 keer per week en minimaal 20km per keer).
Wij kopen Toyota Prius van top staat tot sloop in voor beste prijs. Staat van de auto is niet zo belangrijk van sloop tot prima staat kunnen we kopen ze. O.a. probleem van motor, hybride batterij, versnellingsbak, ontbreekt van katalysator zijn geen probleem...
Stuur maar kenteken, km stand, staat van de auto een paar foto's ervan. U krijgt dan beste bod voor uw auto zsm
Vrijwaring van de auto's kan snel/online/24 uur
*BETALINGEN DIENT MINIMAAL %65 VAN HET VERKOOPBEDRAG VIA BANK!
Wij kopen
Toyota Prius bouwjaar vanaf 2004 tot 2014
Toyota Prius Plus bouwjaar vanaf 2012 tot 2016
Lexus hybride
Honda Insight
Staat van de auto is niet zo belangrijk van sloop tot prima staat kunnen we kopen ze. O.a. probleem van motor, hybride batterij, versnellingsbak, ontbrekt van katalysator zijn geen probleem...
Stuur maar kenteken, kmstand, indien schade/mankement en verwachte prijs met een paar foto,s!
Wij zullen snel bieden e
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Prius | Prius in perspectief
Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?
De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.
Plus
- sterk, stil en zuinig
- geslaagde vormgeving
Min
- kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
- duurder dan een elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.
De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.