Bouwjaar | 22-01-2024 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 4.497 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.987 cc |
Vermogen | - |
€ 46.400,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 22-01-2024 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 4.497 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.987 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Toyota Wagenmaker Zutphen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Brinkhorst 7 |
Postcode | 7207 BG |
Plaats | Zutphen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)575 - 572020 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.toyota-zutphen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2023 - 2024
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 120 kW (163 PK)
Vermogen brandstofmotor: 111 kW (151 PK)
Koppel: 190 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,8 s
Topsnelheid: 177 km/u
Maten
Wielbasis: 275 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.530 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.995 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 16 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,7 l/100km (1 op 142,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Bij Toyota Wagenmaker zijn alle prijzen inclusief een geldige APK en tenaamstelling. U kunt dus daadwerkelijk voor de geadverteerde prijs wegrijden.
In het Toyota-Plus pakket t.w.v. EUR 599,- wordt de auto met de volgende services afgeleverd:
- Minimaal 12 maanden APK (nieuwe APK bij aflevering)
- Minimaal 12 maanden Bovag garantie (Op Toyota Hybride auto's: 24 maanden, zie voorwaarden)
- Professionele poetsbeurt interieur en exterieur
- Minimaal halve tank brandstof
- Onderhoudsbeurt van de auto
- Indien Toyota hybride: Toyota Hybride certificaat
- Technische controle voertuig + controle slijtage delen
- Mobiliteitspas Toyota, pechhulp in heel Europa (alleen bij aanschaf Toyota)
Uw Toyota direct goed verzekerd? Wij bieden u aantrekkelijke voorwaarden aan. Informeer bij uw adviseur voor een vrijblijvende verzekeringsofferte.
Voor meer informatie over de auto of de garantievoorwaarden informeer bij onze adviseurs of kijk op www.toyota.nl.
Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs, en programmeerfouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Prius | Prius in perspectief
Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?
De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.
Plus
- sterk, stil en zuinig
- geslaagde vormgeving
Min
- kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
- duurder dan een elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.
De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.