Toyota Prius 2.0 Plug-in Executive Panoramadak Demo | Full options

€ 44.995,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 06-02-2024
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 23.597 km
Deuren 5
Kleur Geel Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.987 cc
Vermogen 164 kW (223 pk)

Toyota Prius 2.0 Plug-in Executive Panoramadak Demo | Full options


€ 44.995,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 06-02-2024
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 23.597 km
Deuren 5
Kleur Geel Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.987 cc
Vermogen 164 kW (223 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Louwman Rotterdam Noord
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Schuttevaerweg 47-49
Postcode 3044 BA
Plaats Rotterdam
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)10 - 2983388 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.louwman.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mei 2023 - 2024

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 164 kW (223 PK)
Vermogen elektromotor(en): 120 kW (163 PK)
Vermogen brandstofmotor: 111 kW (151 PK)
Koppel: 190 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Tankinhoud: 40 liter
Actieradius: 72 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,8 s
Topsnelheid: 177 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 460 x 186 x 169 cm
Wielbasis: 275 cm
Inhoud laadruimte: 580 l

Gewichten
Ledig gewicht: 1.530 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.995 kg

Accu
Accu: 13 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.3 kW
Accu snelladen: nee

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 16 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,7 l/100km (1 op 142,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal

Garantie
Garantielabels: Toyota Approved Occasions (12 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Toyota Approved: o 12 maanden "Toyota approved" garantie (Tot 10 jaar verlengbaar*) o 24/7 Pechhulp Europa dekking o Garantiedekking heel NL o 14 dagen tot max. 1000 KM omruilgarantie o Tenaamstelling/vrijwaring o Reiniging in- & exterieur o Hybride Zekerheid Controle o Toyota kwaliteitschecklist o Gecontroleerde KM-stand o Vloeistoffencheck & bijvullen o Poetsbeurt o Onderhoud conform schema o Nieuwe APK o Gratis vervangend vervoer Ja** *Informeer naar de geldende voorwaarden **Bij reparaties die langer dan 24 uur duren. Gratis vervangend vervoer kent een maximale duur van 72 uur.
Dit afleverpakket bevat: Toyota Approved Occasions; BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK

Doordachte techniek en intelligente systemen zijn pas waardevol wanneer ze een functie hebben. Meer dan wie ook hebben de Japanse autofabrikanten dit door, en dat merk je ook aan deze Toyota Prius. Deze auto uit 2024 heeft een tellerstand van 500 kilometer. Deze goed onderhouden auto is van de eerste eigenaar. Elektrisch rijden of toch benzine? Voor allebei is iets te zeggen. Daarom biedt de hybride motor van deze Toyota Prius de keus. Er is een rijke uitrusting aanwezig in deze auto, waar onder meer ook stoelverwarming bij hoort. De bagageruimte is toegankelijk via een comfortverhogende elektrische achterklep. Wat een heerlijk ruim gevoel en zoveel licht geeft dat glazen panoramadak! Het verwarmbare stuurwiel is een teken van ultieme luxe. Deze voorziening is een topklasse auto waardig. Je wordt in deze auto ook getrakteerd op 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, geluidsisolerende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

Het digitale dashboard is

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie