Bouwjaar | 01-11-2024 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.987 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
€ 49.450,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-11-2024 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.987 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Toyota Kormelink BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Den Sliem 91 |
Postcode | 7141 JG |
Plaats | Groenlo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)544 - 465868 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kormelink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2023
Referentienummer: 230093
Technische informatie
Koppel: 190 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 40 liter
Actieradius: 72 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 19
Vooras: Bandenprofiel links: 8 mm; Bandenprofiel rechts: 8 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 8 mm; Bandenprofiel rechts: 8 mm
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,8 s
Topsnelheid: 177 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.530 kg
Wielbasis: 275 cm
Accu
Accu: 14 kWh, Conditie: 100%
Accu laden: 3.3 kW
Interieur
Interieurkleur: Stof zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 17 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,7 l/100km (1 op 142,9)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 01-11-2034
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Kormelink Pakket: De auto word voor aflevering voorzien van een onderhoudsbeurt, volledig gepoetst, Toyota pechhulp, nieuwe APK en volledige garantie.
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Wat leuk dat u interesse toont in deze nieuwe Toyota Prius Plug-In Hybride.
Toyota Kormelink is al meer dan 40 jaar officieel Toyota dealer en een echt familie bedrijf, wij werken vanuit de Achterhoek en met onze ruime voorraad zowel nieuw als gebruikt hebben we altijd de beste keuze voor u in huis.
Deze Prius is uit voorraad leverbaar en staat bij ons in de showroom.
Ziet u zich zelf al rijden in deze mooie Prius. neem dan contact op met ons verkoop team voor een vrijblijvende offerte.
Mocht u toch op zoek zijn naar een andere uitvoering/kleur neem dan contact op om de verschillende mogelijkheden te bespreken, wij denken graag met U mee. Tot ziens!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Prius | Prius in perspectief
Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?
De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.
Plus
- sterk, stil en zuinig
- geslaagde vormgeving
Min
- kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
- duurder dan een elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.
De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.