Toyota Prius 2.0 Plug-in Executive E AUTO

€ 48.190,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 2024
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.987 cc
Vermogen 164 kW (223 pk)

Toyota Prius 2.0 Plug-in Executive E AUTO


€ 48.190,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2024
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.987 cc
Vermogen 164 kW (223 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Oostendorp Jos van Boxtel Oss
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Longobardenweg 21
Postcode 5342 PL
Plaats Oss
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)412 - 643355 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.oostendorp-auto.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2023

Technische informatie
Koppel: 190 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 40 liter
Actieradius: 72 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,8 s
Topsnelheid: 177 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.530 kg
Wielbasis: 275 cm

Accu
Accu: 14 kWh
Accu laden: 3.3 kW

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 16 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,7 l/100km (1 op 142,9)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Fabrieksgarantie: Dit voertuig wordt afgeleverd met de standaard fabrieksgarantie. Vraag onze verkoopadviseurs voor meer informatie.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck

Let op ! Deze auto dient besteld te worden ; neem contact op met onze adviseurs voor verdere informatie omtrent levertijd 

Een oersterk merk, Toyota. Uitermate prettig en comfortabel in gebruik, vooruitstrevend in technologie. Met deze auto kunt u letterlijk alle kanten op. 'Let's go places'. Hybride auto's zoals deze staan er om bekend dat ze zuinig zijn met brandstof. Winter... Eerst krabben, dan genieten van de stoelverwarming. De achterklep opent automatisch met een druk op de knop. Handig als u met volle handen staat. Het verwarmbare stuurwiel is een teken van ultieme luxe. Deze voorziening is een topklasse auto waardig. Ook is de auto voorzien van: 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, geluidsisolerende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

Deze auto is voorzien van een digitaal dashboard waarmee u de cockpit-interface kunt personaliseren. Strak inparkeren wordt een fluitje van een cent door de achteruitrijcamera. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Appen met uw auto? Geen probleem. U kunt van overal contact opnemen, de functies controleren en activeren. U bedient 'm met remote services. In deze auto beschikt u natuurlijk over een navigatiesysteem. Het audiosysteem met DAB-radio biedt glasheldere geluidskwaliteit. U bedient dit veilig, via het stuurwiel of met spraakbediening. Ook is de Toyota uitgerust met: achteropkomend verkeer waarschuwing, electronic climate control, regensensor en keyless entry.

Met de nieuwste technologieën aan boord is deze Toyota in staat om zelf te reageren op potentieel gevaarlijke situaties op de weg. Dat de auto steeds meer taken van de bestuurder overneemt, merkt u bijvoorbeeld aan het systeem voor verkeersbord-detectie in deze auto. Met het Lane-keeping systeem gaat u nooit onbedoeld over de streep. Veel aanrijdingen bestaan uit kop-staartbotsingen. De forward collision warning reduceert dat ri

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie