Bouwjaar | 09-10-2024 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 5.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.987 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
€ 47.445,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 09-10-2024 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 5.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.987 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Louwman Amsterdam |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Keienbergweg 64 |
Postcode | 1101 GC |
Plaats | Amsterdam Zuidoost |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)20 - 5650610 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.louwman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2023 - 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 164 kW (223 PK)
Vermogen elektromotor(en): 120 kW (163 PK)
Vermogen brandstofmotor: 111 kW (151 PK)
Koppel: 190 Nm
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 40 liter
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,8 s
Topsnelheid: 177 km/u
Aanwezige accu: gekocht
Accuconditie: 100%
Maten
Afmetingen (LxBxH): 460 x 178 x 142 cm
Wielbasis: 275 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.530 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.995 kg
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 16 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,7 l/100km (1 op 142,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal
Garantie
Garantielabels: Toyota Approved Occasions (12 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Toyota Approved: o 12 maanden "Toyota approved" garantie (Tot 10 jaar verlengbaar*) o 24/7 Pechhulp Europa dekking o Garantiedekking heel NL o 14 dagen tot max. 1000 KM omruilgarantie o Tenaamstelling/vrijwaring o Reiniging in- & exterieur o Hybride Zekerheid Controle o Toyota kwaliteitschecklist o Gecontroleerde KM-stand o Vloeistoffencheck & bijvullen o Poetsbeurt o Onderhoud conform schema o Nieuwe APK o Gratis vervangend vervoer Ja** *Informeer naar de geldende voorwaarden **Bij reparaties die langer dan 24 uur duren. Gratis vervangend vervoer kent een maximale duur van 72 uur.
Dit afleverpakket bevat: Toyota Approved Occasions; BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK
Zuinig in gebruik, zuinig in onderhoud. En maximaal betrouwbaar. 'Let's go places', ook met deze Toyota. De kilometerstand van deze dealeronderhouden auto is laag, slechts 50. De auto is van bouwjaar 2024. De pluspunten van rijden op benzine en rijden op elektriciteit zijn soms lastig te vergelijken. Dus komt de hybride motor van deze Toyota Prius mooi uit. De perfecte combi! In de winter wordt het echt genieten met de stoelverwarming. Een handige voorziening op deze auto is de elektrische achterklep die je op afstand kunt openen. Het interieur lijkt groter en ruimtelijker dankzij het glazen panoramadak. Geen gekleum meer in de koude dagen. Het verwarmd stuurwiel voelt als een weldaad na het ijskrabben. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, geluidsisolerende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Het systeem controleert alle belangrijke functies en geeft die perfect weer via het digitale dashboard. De achteruitrijc
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Prius | Prius in perspectief
Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?
De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.
Plus
- sterk, stil en zuinig
- geslaagde vormgeving
Min
- kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
- duurder dan een elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.
De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.