Bouwjaar | 10-01-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 69.257 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
€ 23.995,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 10-01-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 69.257 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Goossens |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 17 |
Postcode | 5527 AJ |
Plaats | Hapert |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)497 - 382935 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autogoossens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 454 x 176 x 147 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.350 kg
Laadvermogen: 440 kg
GVW: 1.790 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
CO2-uitstoot: 82 g/km
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket (1)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
Zeer nette en luxe Toyota Prius 1.8 hybride.
Heel zuinige en perfect onderhouden Toyota Prius met onder andere:
-Keyless entry en keyless start
-Draadloze telefoonlader
-Stoelverwarming
-Navigatiesysteem
-Elektrisch inklapbare buitenspiegels
-Head up Display
-Dodehoek detector
Slechts 69265 gereden kilometers.
= Bedrijfsinformatie =
Onze openingstijden in de showroom zijn maandag tot en met donderdag van 08:00 tot 18:00, vrijdag van 08:00 tot 19:30 en zaterdag van van 09:00 tot 16:00.
Wij zijn 's avonds en en op zondag bereikbaar op: 06-46096326. Dit nummer mag en kan u te allen tijde bellen buiten de reguliere openingstijden
Het is ook mogelijk om 's avonds een afspraak of bezichtiging te plannen!
Graag tot ziens bij Auto Goossens
www.autogoossens.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Prius | Prius in perspectief
Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?
De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.
Plus
- sterk, stil en zuinig
- geslaagde vormgeving
Min
- kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
- duurder dan een elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.
De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.