Bouwjaar | 24-12-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 239.900 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
€ 11.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-12-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 239.900 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto-Point |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sloterweg 1337 |
Postcode | 1066 CM |
Plaats | Amsterdam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 43559762 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-point.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Vermogen: 73 kW (99 PK)
Vermogen elektromotor(en): 60 kW (82 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 25 km
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 180 km/u
Accu: 4 kWh
Accu laden: Type 1, 1-fase, 2.8 kW
Maten
Afmetingen (LxBxH): 448 x 175 x 149 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.400 kg
Laadvermogen: 440 kg
GVW: 1.840 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 49 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,1 l/100km (1 op 47,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,6 kWh/100km
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 108 - € 117 per kwartaal
Deze auto is voorzien van een distributieketting. Daar waar een distributieriem periodiek moet worden vervangen is dit bij een ketting in principe niet nodig.
Uw nieuwe auto staat klaar voor vertrek. Stap gerust in, deze Toyota Prius heeft 239900 kilometer gelopen. De benzine-hybride motor koppelt soepele prestaties aan een gunstig brandstofverbruik. Het interieur is luxe uitgevoerd met leren bekleding. Er is een rijke uitrusting aanwezig in deze auto, waar onder meer ook stoelverwarming bij hoort. Verder is de Toyota uitgerust met: 15 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, LED-dagrijverlichting, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en verstelbare lendensteunen.
Omdat u nou eenmaal geen ogen in uw achterhoofd heeft, is het altijd lastig om achteruit te rijden zonder brokken te maken. De achteruitrijcamera lost dat probleem op. Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. Het navigatiesysteem en het audiosysteem bedient u met knoppen op het stuur. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van automatische airconditioning is voorzien. Elk spatje op de voorruit wordt gesignaleerd door de regensensor en meteen worden de ruitenwissers naar behoefte ingeschakeld. De uitrusting van deze auto is met cruise control, isofix-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.
In de Toyota Prius heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Bij een gevaarlijke situatie is remmen essentieel. De Brake Assist haalt het maximum uit de remcapaciteiten van deze Toyota Prius. De auto is ook uitgerust met head-up display en bandenspanningcontrolesysteem.
. Heeft u serieus interesse in deze auto? Bel of mail ons dan voor een afspraak.0643559762
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn uitsluitend geopend op afspraak telefoon:0643559762
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Prius | Prius in perspectief
Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?
De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.
Plus
- sterk, stil en zuinig
- geslaagde vormgeving
Min
- kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
- duurder dan een elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.
De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.