Bouwjaar | 17-12-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 305.024 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-12-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 305.024 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Os Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nielant 2A |
Postcode | 6852 EJ |
Plaats | Huissen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 50446869 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.osautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 45 liter
Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.400 kg
Afmetingen (LxBxH): 4480 x 1745 x 1490 cm
Wielbasis: 270 cm
Interieur
Interieurkleur: darkGray
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 49 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 97 - € 110 per kwartaal
Overige informatie
Bandenmaat: 195/65/15
Bandenprofiel: 75%
Bandenprofiel achter: 85%
KIJK VOOR ALLE FOTO'S OP WWW.OSAUTOS.NL
Aangeboden
Toyota Prius 1.8 Plug-in Dynamic Business
Het betreft een nette auto.
Dit zowel van binnen als van buiten.
Deze Prius rijdt, remt en schakelt goed.
Motorisch en technisch is deze goed in orde.
Alle boekjes en originele sleutels zijn aanwezig.
Hij is altijd goed onderhouden.
Hij is volledig bij qua onderhoud.
Hij staat op vier goede banden.
Alles werkt netjes naar behoren.
De airco werkt ook goed en wordt goed koud.
Het NAP rapport voor de kilometergarantie is uiteraard ook aanwezig.
Hij is APK gekeurd tot 17-12-2024.
Deze Prius is aantoonbaar afkomstig van de eerste eigenaar.
Beide types laadkabels zijn uiteraard ook aanwezig.
Het is een zeer rijk uitgeruste auto met vele extra's waaronder, xenon, ley less, camera, navi, half leder, stoelverwarming, head up etc!
= Bedrijfsinformatie =
INRUIL MOGELIJK TEGEN HANDELSPRIJZEN!
Wij verzorgen al uw exportdocumenten en verzekeringen!
Tevens kunnen wij voertuigen direct voor u tenaamstellen.
Om u de beste occasions te bieden zijn wij vaak onderweg.
Wij vragen u daarom ook vóór uw komst contact met ons op te nemen.
Bij interesse, graag even bellen.
0650446869
Met vriendelijke groet,
De informatie in deze advertentie is met grote zorg samengesteld. Ondanks dit is het mogelijk dat de informatie die hier wordt gepubliceerd onvolledig of onjuist is of fouten kunnen bevatten. Hoewel Os Auto`s zijn best doet om alle informatie zo foutloos mogelijk aan te bieden, kan het niet verantwoordelijk gesteld worden voor eventuele fouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Prius | Prius in perspectief
Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?
De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.
Plus
- sterk, stil en zuinig
- geslaagde vormgeving
Min
- kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
- duurder dan een elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.
De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.