Bouwjaar | 24-03-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 133.516 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-03-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 133.516 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Koopman Immink B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Albert Soncklaan 4 |
Postcode | 1701 BX |
Plaats | Heerhugowaard |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)72 - 5712710 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.koopmanimmink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Wij zijn gespecialiseerd in Toyota, Lexus en Fiat. Door kennis en investeringen zijn wij het beste adres voor deze merken. Tot ziens bij VETOS Autobedrijf Koopman Immink
Alle occasions worden standaard geleverd met minimaal 3 maanden APK, occasions boven de € 4500,= standaard met 12 maanden BOVAG garantie en 2 weken omruilgarantie ( max. 750 km ).
Kijk ook naar de mogelijkheid voor een aantrekkelijk afleverpakket op deze auto !
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze
informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Afleverpakket Afleverpakket Bovag (optioneel meer prijs : € 495,00)
Afleverpakket BOVAG: Voor maar € 495,= extra ontvangt u op deze occasion: o de 6 maanden BOVAG garantie uitgebreid met frictie materialen en airco o een onderhoudsbeurt (welke nodig is volgens fabrieksschema) o nieuwe APK (minimaal 12 maanden geldig) o 1/2 vol brandstoftank o VETOS PLUS Pas o een volledige poetsbeurt van de auto.
Bovag garantie : 12 maanden BOVAG garantie
Bovag 40 puntenBovag afleverpuntenVETOSNieuwe APKOnderhoudsbeurt volgens fabrieksschemaPoetsbeurtVetos Plus Pas 1/2 tank brandstof
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Prius | Prius in perspectief
Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?
De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.
Plus
- sterk, stil en zuinig
- geslaagde vormgeving
Min
- kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
- duurder dan een elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.
De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.