Toyota Prius 1.8 Plug-in Business Plus | Solarroof | Plug-In | Navigatie | Stoelverwarming | Parkeercamera |

€ 20.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 14-07-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 105.797 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Toyota Prius 1.8 Plug-in Business Plus | Solarroof | Plug-In | Navigatie | Stoelverwarming | Parkeercamera |


€ 20.950,-

Algemeen

Bouwjaar 14-07-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 105.797 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam ADG Hoogeveen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Parmentierstraat 3
Postcode 7903 TN
Plaats Hoogeveen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)528 - 262458 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.adggroep.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2016 - 2023
Referentienummer: JTDKA3FP703018733

Technische informatie
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 43 liter
Actieradius: 50 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 162 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 465 x 176 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.505 kg
Laadvermogen: 350 kg
GVW: 1.855 kg

Accu
Accu: 9 kWh
Accu laden: 3.3 kW

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 22 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,3 l/100km (1 op 30,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 14 kWh/100km

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal

Garantie
Garantielabels: Toyota Approved Occasions, Toyota Plus Hybride Occasion, BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Onderhoudsbeurt bij aflevering volgens fabrieksschema
Dit afleverpakket bevat: Toyota Approved Occasions; BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee

'Let's go places', zeggen ze bij Toyota. In de stad, op de snelweg - deze voelt zich overal thuis. Vanaf nu kunt u hybride rijden, door de combinatie van een verbrandingsmotor en een elektromotor. Bestuurder en bijrijder krijgen een warm welkom: deze Toyota Prius is voorzien van verwarmbare voorstoelen. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bediende, verwarmde en inklapbare buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bediende ramen.

Zodra u naar de 'R' schakelt, gaat de achteruitrijcamera in werking en heeft u een perfect zicht op alles wat zich achter de auto afspeelt. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. U kunt uw handen aan het stuur houden en uw ogen op de weg. Want het audio-installatiesysteem, met DAB-ontvangst, en het full map navigatiesysteem bedient u vanaf het stuurwiel. Dankzij electronic climate control is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Zoals u weet, liggen de autosleutels altijd onderin de boodschappentas die u sjouwt. Geen probleem bij deze Toyota Prius. De token in uw jaszak wordt van dichtbij gesignaleerd door de keyless entry en alle sloten gaan automatisch open. De uitrusting van deze auto is met automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en boordcomputer behoorlijk compleet.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Toyota Prius samen. Dat de auto steeds meer taken van de bestuurder overneemt, merkt u bijvoorbeeld aan het syste

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie