Toyota Prius 1.8 Plug-in Business Plus Solar Roof I LED I Adapt.Cruise

€ 22.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 23-08-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 45.281 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen -

Toyota Prius 1.8 Plug-in Business Plus Solar Roof I LED I Adapt.Cruise


€ 22.900,-

Algemeen

Bouwjaar 23-08-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 45.281 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Synyco BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Leeuwarderweg 10
Postcode 8801 BV
Plaats Franeker
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)517 - 392222 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.synyco.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jul. 2016 - apr. 2018

Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 72 kW (98 PK)
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 43 liter
Actieradius: 63 km
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 162 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 465 x 176 x 147 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.515 kg
Laadvermogen: 340 kg
GVW: 1.855 kg

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 22 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1 l/100km (1 op 100,0)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 4

Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 104 - € 118 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (6 maanden)

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 6 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf

Deze unieke en vooral uiterst zuinige Toyota Priua 1.8 Plug-In (te laden met een stekker) Business Plus Solar Roof heeft slechts 45.281 kilometer gereden en is voorzien van o.a.: Climate Control, Adaptive Cruise Control, Touchscreen Multimedia Systeem, Elektrische Ramen + Spiegels, Stoelverwarming, Lichtmetalen Velgen, Led Verlichting, Power/Eco Mode, Lane Assist, Lederen Multifunctioneel Stuurwiel, Etc.. De Prius-Plug in kan is op te laden via een normaal stopcontact of bij bijvoorbeeld een snellaadstation. De Prius rijdt circa 50 km volledig elektrisch, en als de EV accu leeg is rijdt de auto verder als een zeer zuinige Hybride. Optioneel kon men in 2018 zonnepanelen op het dak bestellen, hier heeft de vorige eigenaar voor gekozen. De gehele lengte van het dak is gedekt met zonnepanelen. Wanneer de auto stilstaat, wordt de opgewekte energie opgeslagen in het accupakket. Het genereren van energie uit de zonnepanelen gaat gewoon door wanneer de Prius rijdt. De stroom gaat dan naar de accessoires die op stroom werken, zoals de verlichting, raambediening en airco. Volgens Toyota is het verbruik 1 op 22 wanneer wordt gereden op benzine. Slim gecombineerd met elektriciteit kan dit verbruik echter dalen naar 1 op 51. Wegenbelasting: 38,- euro per maand.

= Bedrijfsinformatie =

Proefrijden in uw eigen omgeving? Past het u niet naar Friesland af te reizen? Geen probleem! Wij komen graag naar u toe. Waar u ook woont in Nederland. Eén van onze medewerkers rijdt met de auto naar uw woonplaats. Na een korte uitleg kunt u proefrijden in uw eigen omgeving.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie