Bouwjaar | 23-08-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 45.281 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | - |
€ 22.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-08-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 45.281 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Synyco BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Leeuwarderweg 10 |
Postcode | 8801 BV |
Plaats | Franeker |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)517 - 392222 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.synyco.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul. 2016 - apr. 2018
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 72 kW (98 PK)
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 43 liter
Actieradius: 63 km
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 162 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 465 x 176 x 147 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.515 kg
Laadvermogen: 340 kg
GVW: 1.855 kg
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 22 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1 l/100km (1 op 100,0)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 4
Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 104 - € 118 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (6 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 6 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
Deze unieke en vooral uiterst zuinige Toyota Priua 1.8 Plug-In (te laden met een stekker) Business Plus Solar Roof heeft slechts 45.281 kilometer gereden en is voorzien van o.a.: Climate Control, Adaptive Cruise Control, Touchscreen Multimedia Systeem, Elektrische Ramen + Spiegels, Stoelverwarming, Lichtmetalen Velgen, Led Verlichting, Power/Eco Mode, Lane Assist, Lederen Multifunctioneel Stuurwiel, Etc.. De Prius-Plug in kan is op te laden via een normaal stopcontact of bij bijvoorbeeld een snellaadstation. De Prius rijdt circa 50 km volledig elektrisch, en als de EV accu leeg is rijdt de auto verder als een zeer zuinige Hybride. Optioneel kon men in 2018 zonnepanelen op het dak bestellen, hier heeft de vorige eigenaar voor gekozen. De gehele lengte van het dak is gedekt met zonnepanelen. Wanneer de auto stilstaat, wordt de opgewekte energie opgeslagen in het accupakket. Het genereren van energie uit de zonnepanelen gaat gewoon door wanneer de Prius rijdt. De stroom gaat dan naar de accessoires die op stroom werken, zoals de verlichting, raambediening en airco. Volgens Toyota is het verbruik 1 op 22 wanneer wordt gereden op benzine. Slim gecombineerd met elektriciteit kan dit verbruik echter dalen naar 1 op 51. Wegenbelasting: 38,- euro per maand.
= Bedrijfsinformatie =
Proefrijden in uw eigen omgeving? Past het u niet naar Friesland af te reizen? Geen probleem! Wij komen graag naar u toe. Waar u ook woont in Nederland. Eén van onze medewerkers rijdt met de auto naar uw woonplaats. Na een korte uitleg kunt u proefrijden in uw eigen omgeving.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Prius | Prius in perspectief
Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?
De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.
Plus
- sterk, stil en zuinig
- geslaagde vormgeving
Min
- kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
- duurder dan een elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.
De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.