Toyota Prius 1.8 Plug-in Aspiration 100PK, Toyota-Dealer-Onderh., 12-MND-BOVAG, NL-Auto, Navigatie, Leer, Stoelverwarming, Achteruitrijcamera, Cruise-Control, Trek

€ 12.390,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 23-12-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 234.776 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Toyota Prius 1.8 Plug-in Aspiration 100PK, Toyota-Dealer-Onderh., 12-MND-BOVAG, NL-Auto, Navigatie, Leer, Stoelverwarming, Achteruitrijcamera, Cruise-Control, Trek


€ 12.390,-

Algemeen

Bouwjaar 23-12-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 234.776 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf van Schie B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rijndijk 296- 300
Postcode 2394 CG
Plaats Hazerswoude Rijndijk
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)71 - 3419090 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 28566983 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanschie.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: aug. 2012 - jun. 2016

Technische informatie
Vermogen: 100 kW (136 PK)
Vermogen brandstofmotor: 74 kW (101 PK)
Koppel: 143 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Tankinhoud: 45 liter
Actieradius: 25 km

Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 448 x 175 x 149 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.400 kg
Laadvermogen: 440 kg
GVW: 1.840 kg

Accu
Accu: 4 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 1, 1-fase, 2.8 kW
Accu snelladen: nee

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,1 l/100km (1 op 47,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 5,2 kWh/100km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 108 - € 117 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Overige informatie
Verbruik combinatierit: 52 kWh/100km

All-In Service
-12 maanden BOVAG garantie
-12 maanden Europa pechhulp
-Uitgebreide Inspectie
-Minimaal 6 maanden APK
-Vloeistoffen op peil
-Reiniging in- en exterieur
-14 dagen omruilgarantie

Deze auto is voorzien van een distributieketting. Daar waar een distributieriem periodiek moet worden vervangen is dit bij een ketting in principe niet nodig.

Tijdens het rijklaar maken van deze Toyota zijn de volgende handelingen verricht:
-Remmen voor vervangen

Uw nieuwe auto staat klaar voor vertrek. Stap gerust in, deze Toyota Prius heeft 234776 kilometer gelopen. De benzinemotor koppelt soepele prestaties aan een gunstig brandstofverbruik. Het interieur is luxe uitgevoerd met leren bekleding. Er is een rijke uitrusting aanwezig in deze auto, waar onder meer ook stoelverwarming bij hoort. Verder is de Toyota uitgerust met: 15 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, LED-dagrijverlichting, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en verstelbare lendensteunen.

Omdat u nou eenmaal geen ogen in uw achterhoofd heeft, is het altijd lastig om achteruit te rijden zonder brokken te maken. De achteruitrijcamera lost dat probleem op. Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. Het navigatiesysteem en het audiosysteem bedient u met knoppen op het stuur. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van automatische airconditioning is voorzien. Elk spatje op de voorruit wordt gesignaleerd door de regensensor en meteen worden de ruitenwissers naar behoefte ingeschakeld. De uitrusting van deze auto is met cruise control, isofix-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.

In de Toyota Prius heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prior

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie