Bouwjaar | 26-04-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 95.019 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-04-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 95.019 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Herwers Neede |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Haaksbergseweg 102 |
Postcode | 7161 BM |
Plaats | Neede |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)545 - 280000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.herwers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2009 - 2016
Technische informatie
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Lengte: 448 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.340 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.805 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 92 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard pakket (inbegrepen): Deze occasion wordt voor de getoonde prijs afgeleverd inclusief een geldige apk, vloeistoffen controle, RDW teller rapport en tenaamstellingskosten. Tevens is de auto technisch door ons geïnspecteerd.
- Herwers Basis pakket (€ 795 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard pakket"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK; Een kwart tank brandstof, Gratis vervangend vervoer bij onderhoud of reparatie, Herwers privilége pas en mobiliteitsgarantie, Olie verversen incl. filter indien binnen 6 maanden of 7500 km benodigd, Olie verversen incl. oliefilter indien binnen 6 maand of 7500 km benodigd, Technische inspectie en vloeistof controle, Vervangen slijtagedelen indien binnen 6 maanden of 7500 km benodigd
U bent van harte welkom in de showrooms van Herwers! Onze dealerorganisatie bestaat uit 12 vestigingen in Oost-Nederland. Wij zijn officieel merkdealer van Dacia, Hyundai, Mitsubishi, Nissan en Renault.
Onze verkoopadviseurs ontvangen u graag om samen uw wensen te bespreken of een proefrit te organiseren. Mét een lekker kopje koffie!
- Eenvoudig een proefrit plannen
- Gemakkelijk contact via WhatsApp, webchat of telefonisch
- Bereikbaar van 9u - 21u en zaterdag van 9u - 17u
- Altijd een ruime voorraad, 24/7 online te bekijken
- Taxatie van uw huidige auto op afstand mogelijk
Koop, private lease of financieren; wij adviseren u graag over de aanschafmogelijkheden en mobiliteitsoplossingen die we bieden. Staat de auto die u zoekt er niet tussen? Wij kunnen voor u op zoek!
We vinden het belangrijk dat onze klanten zich thuis voelen bij ons en kwaliteit staat daarom hoog in het vaandel. Onze klanten beoordelen ons gemiddeld met een 8.9!
Heeft u vragen? Neem gerust even contact met ons op.
Prijs en uitvoeringsspecificaties voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Prius | Prius in perspectief
Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?
De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.
Plus
- sterk, stil en zuinig
- geslaagde vormgeving
Min
- kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
- duurder dan een elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.
De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.