Toyota Prius 1.8 Dynamic - NAVIGATIE - TREKHAAK - PDC

€ 9.289,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 11-03-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 178.916 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen -

Toyota Prius 1.8 Dynamic - NAVIGATIE - TREKHAAK - PDC


€ 9.289,-

Algemeen

Bouwjaar 11-03-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 178.916 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Strik Auto's
Contactpersoon Nard Strik
Adres Mijlstraat 56a
Postcode 5281 LM
Plaats Boxtel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)411 - 678467 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 45088858 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.strikautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2009 - apr. 2011

Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 74 kW (101 PK)
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 446 x 175 x 149 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.345 kg
Laadvermogen: 460 kg
GVW: 1.805 kg

Interieur
Interieur: Donker grijs, Velours
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 92 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Bij het ontwerpen van de Toyota Prius stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een automatische transmissie. Ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bediende ramen zijn aan boord.

De hoogwaardige achteruitrijcamera en het display met hoge resolutie zorgen dat helemaal niets u meer ontgaat van wat er achter de auto gebeurt. U verwacht natuurlijk electronic climate control in deze auto, en die is er dan ook. In deze Toyota kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de auto de omgeving voor u in de gaten houdt. Een automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat de verlichting aangaat als het donkerder wordt - in tunnels bijvoorbeeld - en de regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is. U hoeft er niets aan te doen. Cruise control is aanwezig; prettig voor de lange einden. Deze Toyota Prius is voorzien van keyless entry, waardoor de portieren en achterklep vanzelf open gaan als u in de nabijheid komt. Ook navigatiesysteem met harde schijf, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur zijn aan boord.

Interesse? Maak dan gauw een afspraak voor een proefrit.

Deze auto is ook geschikt als export auto. APK/Tuv is geldig. Exportdocumenten inclusief verzekering voor 15 dagen kosten € 120,-. Zonder verzekering, dus op trailer € 35,-.

English: This car is suitable for car exports. MOT/TUV is valid. Export documents including insurance costs € 120,-. Without insurance, so on trailer € 35,-.
Our location is located 15 km from the Eindhoven airport. And 2 minutes from the train station Boxtel.

Deutsch: Dieses auto ist als export-auto geeignet. TUV ist gultig. Export von dokumenten inclusiv versicherung fur 15 tagen kostet € 120,-. Ohne versicherung, so auf anhanger € 35,-. Unser Standort befindet sich 15 km vom Flughafen Eindhoven entfernt. Und nur 2 Minuten vom Bahnhof Boxtel.

Francais: Cette voiture est adapte pour les exp

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie