Bouwjaar | 25-06-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 381.670 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
€ 5.490,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-06-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 381.670 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | van Rijswijk Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kruisweg 1485 |
Postcode | 2142 LA |
Plaats | Cruquius |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24847291 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanrijswijkauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 45 liter
Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.345 kg
Afmetingen (LxBxH): 4460 x 1745 x 1490 cm
Wielbasis: 270 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 92 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Goedendag
van Rijswijk Auto biedt u aan
Goed rijdende Toyota Prius uit het bouwjaar 2010. Deze dealer onderhouden Toyota rijdt en schakelt zoals hij hoort te doen en vertoont geen mankementen. De accu check is uitgevoerd bij 360dkm en was goed !
DE AUTO MOET NOG SCHOONGEMAAKT WORDEN
= Bedrijfsinformatie =
Wij berekenen geen afleveringskosten !!
Openingstijden:
Maandag tot Vrijdag 09:00 tot 17:00
Zaterdags op Afspraak 0624847291 Bel voor een afspraak aub
Zondags gesloten
Kan ik langskomen zonder afspraak?
Het is belangrijk om even te bellen voordat u komt, wij willen niet dat u voor een dichte deur staat. Wij zijn overdags vaak onderweg om nieuwe auto's op te halen.
Alle inruil is mogelijk motor boot fiets, heeft u vragen of wilt u een afspraak maken belt u gerust met 0031624847291
Wij verzorgen Export kenteken platen en verzekeringen voor de Export Auto's. Wir bieten Export-Kfz-Kennzeichen mit Versicherung an fur Export.
Mvg,
van Rijswijk Auto's
Kruisweg 1485
2142LA Cruquius
Telefoonnummer: 0624847291
E-mailadres: info@vanrijswijkauto.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Prius | Prius in perspectief
Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?
De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.
Plus
- sterk, stil en zuinig
- geslaagde vormgeving
Min
- kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
- duurder dan een elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.
De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.