Bouwjaar | 13-11-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 154.130 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
€ 11.495,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-11-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 154.130 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Theo de Winter |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Poort 1 |
Postcode | 8521 MC |
Plaats | Sint Nicolaasga |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)513 - 431600 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfdewinter.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Bent u op zoek naar een ruime, comfortabele en milieuvriendelijke auto? Dan is deze Toyota Prius 1.8 Comfort Top 5 Edition uit 2012 wellicht de perfecte keuze voor u. Met zijn hybride benzine brandstofsysteem combineert deze auto kracht en efficiency op een unieke manier. De parelmoer witte kleur zorgt voor een stijlvolle uitstraling, terwijl de metallic lak het geheel een luxe tintje geeft.
Met een vermogen van 99 PK en een motorinhoud van 1798 cc biedt de Toyota Prius voldoende power en rijplezier. De kilometerstand van 154130 kilometer geeft aan dat deze auto nog vele kilometers voor de boeg heeft. De hatchback carrosserie met 5 deuren zorgt voor een handige instap en voldoende ruimte voor passagiers en bagage.
Wat deze Toyota Prius extra aantrekkelijk maakt, zijn de diverse handige opties die het rijden nog comfortabeler maken. Zo is de auto uitgerust met stuurbekrachtiging, wat zorgt voor een soepele en makkelijke besturing. De hoofd airbag(s) voor bieden extra veiligheid aan de bestuurder en voorpassagier in geval van een aanrijding.
Het Brake Assist System zorgt voor een kortere remweg in noodsituaties, waardoor u met een gerust hart de weg op kunt. De achterbank is in delen neerklapbaar, waardoor u eenvoudig extra bagageruimte kunt creëren wanneer dat nodig is. Daarnaast is de bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar, waardoor u altijd de meest comfortabele zitpositie kunt vinden voor een ontspannen rijervaring.
Kortom, deze Toyota Prius 1.8 Comfort Top 5 Edition biedt alles wat u zoekt in een gebruikte auto: comfort, veiligheid, efficiency en ruimte. Bent u geïnteresseerd in deze parel van een auto? Neem dan contact op met Autobedrijf Theo de Winter voor meer informatie of om een proefrit te plannen. Wij helpen u graag verder om uw droomauto werkelijkheid te maken.
Onderhoudsbeurt en garantie tegen meerprijs van € 395,= mogelijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Prius | Prius in perspectief
Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?
De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.
Plus
- sterk, stil en zuinig
- geslaagde vormgeving
Min
- kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
- duurder dan een elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.
De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.