Bouwjaar | 14-02-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 212.844 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 9.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-02-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 212.844 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf De Witte Vink B.V. |
Contactpersoon | Fred Vink |
Adres | Oude Bornseweg 168 |
Postcode | 7556 GZ |
Plaats | Hengelo (ov) |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)74 - 2432596 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dewittevink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2009 - 2016
Technische informatie
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Lengte: 446 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.345 kg
Laadvermogen: 460 kg
GVW: 1.805 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 89 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik in de stad: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard: 12 mnd BOVAG garantie (inbegrepen):
Tenaamstelling en vrijwaring
Gegarandeerde kilometerstand
Uitgebreide inspectie ( 40 puntencheck )
Vloeistoffencontrole (incl. bijvullen)
Reiniging in- en exterieur
Min. 10L brandstof
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Geen nieuwe APK
- Premium: 12 mnd BOVAG garantie + beurt (€ 495 meerprijs):
Tenaamstelling en vrijwaring
Gegarandeerde kilometerstand
Uitgebreide inspectie ( 100 puntencheck )
Vloeistoffencontrole (incl. bijvullen)
Reiniging in- en exterieur
Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema
Nieuwe mattenset
Veiligheid pakket
12 maanden BOVAG garantie
Alleen van toepassing bij auto van max 6 jaar oud / 100.000 km
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard: 12 mnd BOVAG garantie"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met A.A. Vink
Is de prijs van deze auto hoger dan 4500 euro, dan heeft deze auto 12 maanden BOVAG garantie. Voor nog meer zekerheid kiest u voor een onderhoudsbeurt bij aflevering, zie hiervoor onze pakketten. Bij inruil graag het kenteken en als het kan een aantal foto's van uw auto bijsturen. Vragen of wilt u meer info? Bel / whatsapp dan met ons op 074-243 25 96.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Prius | Prius in perspectief
Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?
De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.
Plus
- sterk, stil en zuinig
- geslaagde vormgeving
Min
- kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
- duurder dan een elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.
De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.