Toyota Prius 1.8 Comfort Hybride - Automaat - 100 pk - 192.395 km

€ 12.499,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 03-10-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 192.395 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Toyota Prius 1.8 Comfort Hybride - Automaat - 100 pk - 192.395 km


€ 12.499,-

Algemeen

Bouwjaar 03-10-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 192.395 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Mak
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Jarmuiden 46
Postcode 1046 AE
Plaats Amsterdam
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)20 - 3463382 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.automak.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2009 - dec. 2015

Technische informatie
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 448 x 175 x 151 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.340 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.805 kg

Interieur
Interieur: Licht grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 89 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik in de stad: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Verkrijg de perfecte mix van comfort, efficiëntie en betrouwbaarheid met deze Toyota Prius 1.8 Comfort Hybride! Uitgerust met een soepele automaat en een krachtige 100 pk-motor, biedt deze Prius een indrukwekkende rijervaring. Met slechts 192.395 km op de teller is deze hybride klaar om u nog vele kilometers probleemloos te laten rijden. Ontdek vandaag nog de slimme keuze voor zuinigheid en prestaties!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie