Toyota Prius 1.8 Comfort, AUTOMAAT, 2E EIG AFK, GEEN IMPORT, NAP, VOLLEDIGE OH BESCHIKBAAR

€ 7.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 16-07-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 227.927 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Toyota Prius 1.8 Comfort, AUTOMAAT, 2E EIG AFK, GEEN IMPORT, NAP, VOLLEDIGE OH BESCHIKBAAR


€ 7.450,-

Algemeen

Bouwjaar 16-07-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 227.927 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autocenter Andelst B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Geurdeland 6
Postcode 6673 DR
Plaats Andelst
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)488 - 429708 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autocenterandelst.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/45 R17
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 446 x 175 x 149 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.345 kg
Laadvermogen: 460 kg
GVW: 1.805 kg

Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 89 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik in de stad: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Tenaamstelling.
- Servicepakket A (€ 495 meerprijs): - APK minimaal 6 maanden. - Tenaamstelling. - Reinigen interieur en exterieur. - Vloeistoffen controle.
- Servicepakket B (€ 895 meerprijs): - APK minimaal 6 maanden. - 12 maanden garantie. - Afleverbeurt - Wax en poetsbeurt, interieur en exterieur. - Tenaamstelling.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
- Speciaal pakket (€ 1.295 meerprijs): - Nieuwe APK. - 12 maanden garantie. - Wax en poetsbeurt. - Onderhoudsbeurt (waar auto aan toe is). - Tenaamstelling. - Airconditioning check.

WEGENS DRUKTE ZIJN WE NIET IN STAAT OM OP MAILS EN BERICHTEN TE REAGEREN. BIJ SERIEUZE INTERESSE GRAAG ALLEEN TELEFONISCH REAGEREN A.U.B.

Leuke grijze, van 2e eigenaar afkomstige, netjes onderhouden en originele Nederlandse Toyota Prius 1.8 Comfort. Deze Toyota Prius is o.a. voorzien van electronic climate control, elektrische ramen voor en achter, ESP, keyless entry en start, metallic lak, multifunctioneel stuurwiel, radio-CD/MP3 speler, etc.

LET OP! PRIJS IS EXCL. SERVICEPAKKET VAN €495,-

= Bedrijfsinformatie =

Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Auto Center Andelst BV niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt wanneer deze niet door een tekeningsbevoegde is ondertekend. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden. Kijk eens op onze website voor meer occasions. www.autocenterAndelst.nl AUTOCENTER ANDELST BV , GEURDELAND 6, 6673 DR ANDELST vlakbij toe- en afritten van de A15 en nabij de A50 (Arnhem-Nijmegen). Bij interesse graag eerst bellen of de auto nog beschikbaar is. Bellen kan van maandag t/m zaterdag tot 19.00 uur. Tel: 0488-4

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie