Toyota Prius 1.8 Business Met solarroof

€ 13.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 15-03-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 139.339 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Toyota Prius 1.8 Business Met solarroof


€ 13.900,-

Algemeen

Bouwjaar 15-03-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 139.339 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Oto Nijkerk B.V.
Contactpersoon Gert Gijtenbeek
Adres Watergoorweg 63
Postcode 3861 MA
Plaats Nijkerk Gld
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)33 - 2453700 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.otonijkerk.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2011 - dec. 2015

Technische informatie
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 448 x 175 x 151 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.340 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.805 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 92 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Bovag Garantie 12 maanden
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK

Oto Nijkerk is transparant, ook als het om verkoopprijzen gaat. De getoonde prijs is ook de verkoopprijs. Dus geen extra kosten boven op de verkoopprijs.
Al onze Toyota occasions worden afgeleverd met 12 maanden garantie, afleverbeurt, nieuwe APK, Pechhulp Europa 24/7, volledige poetsbeurt exterieur en reiniging van interieur en een volle tank brandstof.

Hierna heeft u tot 10 jaar garantie, tot maar liefst 200.000 kilometer zolang uw auto bij Oto Nijkerk in onderhoud is*. Wanneer u het fabrieksonderhoudsschema volgt ontvangt u automatisch additionele garantie. Na elke onderhoudsbeurt wordt er voor een jaar garantie afgegeven, totdat uw auto 10 jaar is! De getoonde prijzen zijn all-in, dus inclusief de beste garanties op al onze occasions.

Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Deze dealeronderhouden Toyota Prius heeft 139339 kilometer gelopen, hij is van het bouwjaar 2013. De pluspunten van rijden op benzine en rijden op elektriciteit zijn soms lastig te vergelijken. Dus komt de hybride motor van deze Toyota Prius mooi uit. De perfecte combi! Ook is de auto voorzien van: schuif- en kanteldak, 17 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, LED-dagrijverlichting, in delen neerklapbare achterbank en verstelbare lendensteunen.

Geen nekkramp of spiegelwerk meer bij het achteruitrijden: de achteruitrijcamera kijkt en ziet alles! Nooit meer de weg zoeken en ontspannen arriveren bij uw reisdoel. Met het full map navigatiesysteem zit u veilig en ontspannen in de auto. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij electronic climate control is het binnen altijd behaaglijk. Laat u niet afleiden door gerommel aan de audioknoppen. De audiobediening op het stuur zorgt dat u altijd geconcentreerd blijft. De cruise control heeft een feilloos geheugen. Als u even vaart heeft geminderd, bent u na één klik weer op de oude snelheid

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie