Toyota Prius 1.8 BUSINESS/ AFN. TREKHAAK/ CAMERA/ HEAD-UP

€ 13.850,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-06-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 139.562 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Toyota Prius 1.8 BUSINESS/ AFN. TREKHAAK/ CAMERA/ HEAD-UP


€ 13.850,-

Algemeen

Bouwjaar 24-06-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 139.562 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Kwinkelenberg Automotive B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Sterrebaan 3
Postcode 3542 DJ
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 6382224 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website KwinkelenbergAutomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2009 - 2016

Technische informatie
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Lengte: 448 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.340 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.805 kg

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 92 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)

Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Onderhoudshistorie:

- 19-09-2023 (128.834 km): Onderhoudsbeurt
- 27-09-2022 (118.470 km): Onderhoudsbeurt
- 30-09-2021 (109.405 km): Onderhoudsbeurt
- 10-03-2020 (99.367 km): Onderhoudsbeurt
- 31-05-2019 (85.480 km): Onderhoudsbeurt
- 07-09-2018 (70.552 km): Onderhoudsbeurt
- 13-12-2017 (60.527 km): Onderhoudsbeurt
- 20-01-2017 (45.431 km): Onderhoudsbeurt
- 29-02-2016 (30.787 km): Onderhoudsbeurt
- 28-04-2015 (15.717 km): Onderhoudsbeurt

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges
- Optioneel afleverpakket (€ 595 meerprijs):
Met dit afleverpakket wordt de auto geleverd met een afleverbeurt en aanvullende garantie. 
Garantie (3 maanden garantie) 
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): Garantie 3 maanden (3 maanden garantie); Nieuwe APK
- 12 maanden Bovag garantie (€ 795 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Inruil van elk merk is mogelijk. Origineel Nederlands geleverde Toyota Prius Business welke voorzien is van een afneembare trekhaak. 
Verder kunt u rekenen op een achteruitrijcamera, head-up display, keyless entry/ start, fabrieksnavigatie met bluetooth handsfree systeem en fraaie 17inch lichtmetalen velgen.

De onderhoudshistorie is bekend en aanwezig. De auto is jaarlijks door de Toyota-Dealer onderhouden. 100% Toyota-Dealer onderhouden. 
De auto staat op zo goed als nieuwe zomerbanden. APK t/m September 2024.

Deze auto is te koop voor de advertentieprijs, bij deze prijs berekenen wij geen extra kosten. Wenst u dat deze auto geleverd wordt met aanvullende garantie, APK en afleverbeurt dan berekenen wij afleverkosten van Eu. 595,-. Voor meer informatie en de beschikbaarheid kunt u ons bereiken via tel: 030-6382224. Voor ons actuele occasionaanbod kijkt u op onze website. 

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie