Bouwjaar | 23-06-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 230.387 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-06-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 230.387 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Dries Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Slibbroek 36 |
Postcode | 5081 NS |
Plaats | Hilvarenbeek |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 58813018 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.driesoccasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2009
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 45 liter
Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.345 kg
Afmetingen (LxBxH): 4460 x 1745 x 1490 cm
Wielbasis: 270 cm
Interieur
Bekleding: Alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 92 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Te Koop: Toyota Prius 1.8 Aspiration Hybride - NAP - Eerste Eigenaar - Dealeronderhouden
Ben je op zoek naar een betrouwbare en zuinige auto? Deze Toyota Prius 1.8 Aspiration Hybride is precies wat je zoekt!
? NAP: Kilometerstand gecontroleerd
? Eerste eigenaar: Altijd zorgvuldig mee omgegaan
? Dealeronderhouden: Onderhoud uitsluitend uitgevoerd door Toyota-dealer
? Hybride: Brandstofbesparend en milieuvriendelijk rijden
Stap in en ervaar het rijgemak en de innovatie van de Prius! Neem vandaag nog contact op voor een proefrit!
= Bedrijfsinformatie =
Wij verwelkomen u graag! De koffie staat voor u klaar op de volgende tijden:
- Maandag t/m vrijdag: 9:30 - 17:30 uur
- Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
- Zondag: alleen op afspraak
Overschrijving van voertuigen is mogelijk dagelijks tot 21:00 uur en op afspraak, zodat u altijd flexibel terecht kunt.
Wij streven ernaar om al onze auto's zo nauwkeurig en volledig mogelijk te omschrijven. Ondanks onze zorgvuldigheid kan het voorkomen dat de informatie in de advertentie afwijkt van de werkelijke situatie. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Prius | Prius in perspectief
Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?
De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.
Plus
- sterk, stil en zuinig
- geslaagde vormgeving
Min
- kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
- duurder dan een elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.
De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.