Toyota Prius 1.8 Aspiration

€ 7.250,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 23-06-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 230.387 km
Deuren 4
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Algemeen

Bouwjaar 23-06-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 230.387 km
Deuren 4
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Dries Occasions
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Slibbroek 36
Postcode 5081 NS
Plaats Hilvarenbeek
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 58813018 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.driesoccasions.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (achter)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • getint glas
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Constructiejaar: 2009

Technische informatie
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Tankinhoud: 45 liter

Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.345 kg
Afmetingen (LxBxH): 4460 x 1745 x 1490 cm
Wielbasis: 270 cm

Interieur
Bekleding: Alcantara
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 92 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Te Koop: Toyota Prius 1.8 Aspiration Hybride - NAP - Eerste Eigenaar - Dealeronderhouden

Ben je op zoek naar een betrouwbare en zuinige auto? Deze Toyota Prius 1.8 Aspiration Hybride is precies wat je zoekt!

? NAP: Kilometerstand gecontroleerd
? Eerste eigenaar: Altijd zorgvuldig mee omgegaan
? Dealeronderhouden: Onderhoud uitsluitend uitgevoerd door Toyota-dealer
? Hybride: Brandstofbesparend en milieuvriendelijk rijden

Stap in en ervaar het rijgemak en de innovatie van de Prius! Neem vandaag nog contact op voor een proefrit!

= Bedrijfsinformatie =

Wij verwelkomen u graag! De koffie staat voor u klaar op de volgende tijden:
- Maandag t/m vrijdag: 9:30 - 17:30 uur
- Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
- Zondag: alleen op afspraak

Overschrijving van voertuigen is mogelijk dagelijks tot 21:00 uur en op afspraak, zodat u altijd flexibel terecht kunt.

Wij streven ernaar om al onze auto's zo nauwkeurig en volledig mogelijk te omschrijven. Ondanks onze zorgvuldigheid kan het voorkomen dat de informatie in de advertentie afwijkt van de werkelijke situatie. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie