![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 03-08-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 196.567 km
![]() |
Deuren | - |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 03-08-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 196.567 km
![]() |
Deuren | - |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | HZ CARS |
Contactpersoon | M.H Afzali |
Adres | Nijverheidstraat 91 |
Postcode | 3316 AP |
Plaats | Dordrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 86431870 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | hz-cars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer foto's kunt u kijken op onze website: www.hz-cars.nl
Bij HZ CARS bent u aan het juiste adres voor een gebruikte auto. Wij bieden betaalbare auto's aan voor elk budget. Omdat wij geen afleverkosten rekenen, en wij de auto ter plaatse kunnen overschrijven, kunt u indien de auto naar wens is meteen wegrijden! Daarnaast kunnen wij u uiteraard ook van dienst zijn met het inruilen van uw huidige auto. Neem gerust contact met ons op voor een vrijblijvende indicatie van de inruilwaarde van uw auto!
Voldoet deze auto helemaal aan uw wensen? Neem contact met ons op voor een vrijblijvende bezichtiging en/of proefrit!
HZ CARS
Nijverheidstraat 91
3316 AP, Dordrecht, NL
Tel. 0686431870
info@hz-cars.nl
www.hz-cars.nl
*Ondanks het feit dat wij onze advertenties zorgvuldig samenstellen, kan het soms zo zijn dat er onjuiste informatie staat in onze advertenties. Wij zijn hier niet voor aansprakelijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Prius | Prius in perspectief
Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?
![Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10215/toyota-prius.jpg)
De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.
Plus
- sterk, stil en zuinig
- geslaagde vormgeving
Min
- kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
- duurder dan een elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.
De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.