Bouwjaar | 02-09-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 239.210 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.497 cc |
Vermogen | 57 kW (78 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-09-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 239.210 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.497 cc |
Vermogen | 57 kW (78 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AC de Vaart |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dukdalfweg 15A |
Postcode | 1332 BH |
Plaats | Almere |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 13435358 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.acdevaart.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
- Kenteken: 84-NXR-3
- Merk: Toyota
- Model: Prius
- Tellerstand: 239210 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2005
- Transmissie: Automaat
- Kleur: rood
- Motorinhoud: 1497 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: 1NZ-FXE
- Vermogen: 57 kW / 78pk
- Ledig gewicht: 1275 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 4.3 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 445 cm
- Hoogte: 1490 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Cruise control
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Getint glas
- Lichtmetalen velgen 16"
- Warmtewerend glas
Infotainment
- Audioinstallatie met CD-speler
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Wij zijn alleen op afspraak geopend, u kunt telefonisch een afspraak inplannen.
Inruil bij AC de Vaart is mogelijk!
Eventuele typefouten en/of (prijs)afwijkingen zijn voorbehouden. Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.
AC de Vaart
Dukdalfweg 15A
1332BH Almere
0613435358
acdevaart@hotmail.com
www.acdevaart.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Prius | Prius in perspectief
Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?
De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.
Plus
- sterk, stil en zuinig
- geslaagde vormgeving
Min
- kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
- duurder dan een elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.
De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.