Toyota Prius 1.5 VVT-i Comfort

€ 3.300,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 09-04-2008
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 379.557 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.497 cc
Vermogen -

Toyota Prius 1.5 VVT-i Comfort


€ 3.300,-

Algemeen

Bouwjaar 09-04-2008
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 379.557 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.497 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Broekhuis
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Broekhuisweg 5
Postcode 7665 TW
Plaats Albergen
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)546 - 442318 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.broekhuis-autos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: feb. 2007 - mei 2009
Referentienummer: V22732

Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 57 kW (77 PK)
Koppel: 115 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 445 x 173 x 149 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.275 kg
Laadvermogen: 450 kg
GVW: 1.725 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 104 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Schade: schadevoertuig (niet rijklaar)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Schade linkerzijde, Schade rechterzijde, Airbags oke,Auto kan rijdend mee* Ondanks de hoge tellerstand nog een net exemplaar en technisch alles in orde*

= Bedrijfsinformatie =

Openingstijden : Maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur, Zaterdags gesloten.
Whatsapp(only) +316 298 787 75. Voor snelle en goede informatie over een voertuig, geniet bellen de voorkeur.
WWW.BROEKHUIS-AUTOS.NL voor EXTRA FOTO'S van deze auto en tevens ons onderdelenmagazijn online.
Wij verzorgen de complete exportdocumenten voor de auto-export, binnen en buiten de EU.
Reserveren kan alleen d.m.v. het maken van een aanbetaling.
Algemene voertuiggegevens zoals APK, WOK, brandstofverbruik en kentekenhistorie kunnen worden verkregen op www.rdw.nl.

KVK 06066057, Inzake de AVG verwijzen we naar onze website www.broekhuisautos.nl voor de privacy verklaring.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie