Bouwjaar | 01-01-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 149.362 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.497 cc |
Vermogen | 57 kW (78 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-01-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 149.362 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.497 cc |
Vermogen | 57 kW (78 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Reulver Occasions |
Contactpersoon | Alex Malki |
Adres | De Reulver 95A |
Postcode | 7544 RT |
Plaats | Enschede |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 36531669 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.reulveroccasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
NETTE Toyota Prius 1.5 VVT-i Business Edition
2-2008 • 57 kW / 78 PK • Hybride Benzine • Automaat 5 DEURS
MET APK (NIEUWE APK IS OOK MOGELIJK).
ZOWEL MOTORISCH ALS TECHNISCH IN GOEDE STAAT RIJDT EN SCHAKELT GOED !!!
ZIET ER NETJES UIT ZOWEL VAN BINNEN ALS BUITEN !!!
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij De Reulver occasions Altijd Scherp geprijsd. Inruil van uw huidige auto is mogelijk. Maandag t/m zaterdag geopend.
Voor andere tijden kunt u altijd een afspraak maken.
Bent u opzoek naar een tweedehands auto? Dan bent u op het goede adres!
Wij doen ook aan inruilen, daarbij kijken wij naar uw auto en het bouwjaar met de kilometerstand erbij en bekijken wij de waarde van uw auto.
Uiteraard kunt u ook op onze website rond kijken wellicht vind u hier uw droom occasion.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven.
Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie,
maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Prius | Prius in perspectief
Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?
De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.
Plus
- sterk, stil en zuinig
- geslaagde vormgeving
Min
- kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
- duurder dan een elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.
De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.