Toyota Prius 1.5 VVT-I COMFORT

€ 5.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-01-2008
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 149.362 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.497 cc
Vermogen 57 kW (78 pk)

Toyota Prius 1.5 VVT-I COMFORT


€ 5.995,-

Algemeen

Bouwjaar 01-01-2008
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 149.362 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.497 cc
Vermogen 57 kW (78 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam De Reulver Occasions
Contactpersoon Alex Malki
Adres De Reulver 95A
Postcode 7544 RT
Plaats Enschede
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 36531669 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.reulveroccasions.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (achter)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (gelijk)
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

NETTE Toyota Prius 1.5 VVT-i Business Edition
2-2008 • 57 kW / 78 PK • Hybride Benzine • Automaat 5 DEURS

MET APK (NIEUWE APK IS OOK MOGELIJK).
ZOWEL MOTORISCH ALS TECHNISCH IN GOEDE STAAT RIJDT EN SCHAKELT GOED !!!
ZIET ER NETJES UIT ZOWEL VAN BINNEN ALS BUITEN !!!



= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij De Reulver occasions Altijd Scherp geprijsd. Inruil van uw huidige auto is mogelijk. Maandag t/m zaterdag geopend.
Voor andere tijden kunt u altijd een afspraak maken.

Bent u opzoek naar een tweedehands auto? Dan bent u op het goede adres!
Wij doen ook aan inruilen, daarbij kijken wij naar uw auto en het bouwjaar met de kilometerstand erbij en bekijken wij de waarde van uw auto.
Uiteraard kunt u ook op onze website rond kijken wellicht vind u hier uw droom occasion.

Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven.
Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie,
maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie