![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 11-05-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 273.000 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.497 cc |
Vermogen | 57 kW (78 pk) |
€ 3.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-05-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 273.000 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.497 cc |
Vermogen | 57 kW (78 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Harvo |
Contactpersoon | Harrie |
Adres | De Waard 6 |
Postcode | 3412 LB |
Plaats | Lopikerkapel |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53892562 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoharvo.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 445 x 173 x 149 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.275 kg
Laadvermogen: 450 kg
GVW: 1.725 kg
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Velours
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 104 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Toyota Prius 1.5 VVT-i Business Edition airco navi lm nieuwstaat bouwjaar 2006.
Dealer onderhouden met boekjes en 2 sleutels.
Auto verkeerd in nieuwstaat van binnen en buiten ,en technisch perfect en ,airco word goed koud
4 zeer goed banden .
Originele Hollandse auto met N.A.P.
Rijd en schakelt perfect .
Schade en rookvrij ,echt een plaatje .
Prijs ,- info 0653892562
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Als geen ander munten de Japanse autofabrikanten uit in de toepassing van hoogwaardige materialen en intelligente systemen. Dat merkt u ook bij een auto als deze Toyota Prius. Deze auto is uitgerust met een viercilinder motor en een automatische transmissie. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 16 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bediende ramen en metallic lak.
Met de routebegeleiding van het navigatiesysteem kunt u zich volledig op het verkeer concentreren. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van electronic climate control is voorzien. Met de aanwezige parkeersensoren weet u altijd zeker of het past. Ook fijn als u op de voorgeschreven snelheid wilt blijven: de cruise control. De sensor van de keyless entry herkent u van dichtbij en ontgrendelt de auto alvast voor u. De Toyota is standaard voorzien van: lederen stuur en centrale portiervergrendeling.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. In een noodsituatie telt elke meter. Het brake assist systeem van deze auto zorgt ervoor dat uw remweg korter wordt.
U bent nieuwsgierig? Bel of mail ons dan direct om een proefrit te reserveren.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Prius | Prius in perspectief
Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?
![Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10215/toyota-prius.jpg)
De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.
Plus
- sterk, stil en zuinig
- geslaagde vormgeving
Min
- kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
- duurder dan een elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.
De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.