Bouwjaar | 01-03-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 279.161 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.497 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 279.161 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.497 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Teuben Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Willem Barentszstraat 12 |
Postcode | 7825 VZ |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 635439 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.teubenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2004 - 2009
Technische informatie
Koppel: 115 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Lengte: 445 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.275 kg
Laadvermogen: 450 kg
GVW: 1.725 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 104 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Garantie :
Zoals iedereen bieden wij onze auto's aan voor internetmeeneemprijzen.
Realiseert u zich echter wel dat er soms nog kosten gemaakt moeten worden voor een onderhoudsbeurt en extra garantie.
Daarvoor bieden wij diverse garantie en onderhoud pakketten waar u een keuze uit kan maken. Dit is uiteraard optioneel en niet verplicht.
Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden!!
Tevens kunt u bij ons terecht voor Radio overbouw, autoreiniging onderhoud enz.
Bij geen gehoor en voor meer informatie Tel:+31654767362.
We zijn ook te volgen op Facebook, https://www.facebook.com/TeubenAutos
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
De verbruiksgegevens zijn fabrieks gegevens en kunnen dus enigszins afwijken.
Zie voor een uitgebreide fotoreportage 'eigen' website (https://www.teubenautos.nl) ! Ook voor eventuele krasjes en/of beschadigingen.
Let op: Onze advertenties worden vanaf onze website doorgeplaatst naar meerdere sites. Onze eigen site www.teubenautos.nl is altijd actueel. Andere websites helaas niet altijd.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Prius | Prius in perspectief
Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?
De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.
Plus
- sterk, stil en zuinig
- geslaagde vormgeving
Min
- kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
- duurder dan een elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.
De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.