Bouwjaar | 09-05-2001 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 91.591 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.794 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 12.240,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-05-2001 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 91.591 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.794 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Spiering & Pluym Rotterdam |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vlambloem 1 |
Postcode | 3068 JE |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 4565656 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.spiering-pluym.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2000 - sep. 2002
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 389 x 170 x 125 cm
Wielbasis: 245 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 950 kg
Laadvermogen: 275 kg
GVW: 1.225 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 178 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 10,1 l/100km (1 op 9,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Historie
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 75 - € 85 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
U kunt ons ook bereiken via WhatsApp: +31(0)10 456 56 56. Aantrekkelijke FINANCIAL LEASE deals voor ZZP / Ondernemers, vraag naar onze leasemaatschappij Leaselabel of kijk op www.leaselabel.nl.
Voor iedere verkochte auto compenseren wij CO2 door een boom te planten via TreesforAll. Hierdoor helpen we mee met het planten van zo'n 1.000 bomen per jaar!
In plaats van Private Lease (huur) bieden wij een nieuwe vorm van leasen aan namelijk Private Buy waarbij u eigenaar wordt van de auto die u leaset. De leaseprijs is all-in met blijvende flexibiliteit en zonder beperking in kilometers. Voor meer informatie kun je terecht bij een van onze verkoopadviseurs.
Wij vragen u vriendelijk om geen onzinnige biedingen te doen, onze prijzen zijn reeds scherpe internetprijzen. Kijk voor onze aanvullende aflever- en garantie mogelijkheden op www.spiering-pluym.nl. Uiteraard leveren wij onze auto's met Nationale Auto Pas. Inruil auto, motor of camper mogelijk. Alle moeite is genomen om de informatie op onze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te gegeven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer zelf ook de zaken die uw koopbeslissing zouden kunnen beïnvloeden. OOK INKOOP AUTO'S GEZOCHT. Foreign buyers welcome: We can handle export documents and insurance.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota MR2 | Plezier in het kwadraat
De Toyota MR2 is altijd een schoolvoorbeeld geweest van een pure sportwagen voor een vriendelijke prijs. In de volksmond werd de auto ook wel "Ferrari voor de armen" genoemd. Met de aankondiging van een nieuwe MR2 raakte menig liefhebber in extase. De nieuwe MR2 is wendbaarder en nog sneller. Bovendien is de nieuwe MR2 een cabriolet en daarmee nog leuker. Wat betekent MR2 eigenlijk?
De Toyota MR-2 biedt de sensatie van een echte sportwagen, alleen de prestaties (maar niet het gevoel!) en de prijs verschillen. Uiteraard met Toyota-betrouwbaarheid.
Plus
- geweldige sportwagen!
- zeer directe besturing
- hoge kwaliteit kap
Min
- geen spannend motorgeluid
- stoelen steeds opnieuw instellen
- onpraktisch, zelfs voor een cabrio
Conclusie
Wie een cabriolet zoekt om met een elleboog uit het raam en een blonde accessoire op de rechter stoel over de boulevard te cruisen, kan misschien een betere vinden dan de MR2. Wie van puur autorijden houdt en na iedere rit wil thuiskomen met een grijns die de eerste uren met de beste wil van de wereld niet is weg te poetsen, kan geen betere vinden dan de MR2. Zeker niet in deze prijsklasse. De auto oogt niet alleen als een mengvorm van een Porsche Boxter en Lotus Elise, hij rijdt ook zo. De naam Toyota mag minder sexy zijn, het betekent wel dat het rijplezier van langdurige en probleemloze aard zal zijn.
Blijft één vraag onbeantwoord: wat betekent MR2 nou eigenlijk? Bij de eerste MR2 stond het voor Mid-engined Rear-wheel drive 2-seater. Volgens de opdruk onder de voorklep van deze laatste MR2 staat het voor Midship Runabout. Autozine houdt het op: meer rijplezier, meesterlijk racen en magistraal reizen. En die 2 in MR2? Die zet het voorgaande nog eens in het kwadraat! (Ivo Kroone)