Bouwjaar | 03-01-2003 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 95.311 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.794 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-01-2003 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 95.311 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.794 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Rijnhoeve |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Pannerdenseweg 99 |
Postcode | 6686 BD |
Plaats | Doornenburg |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)481 - 421924 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | autorijnhoeve.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat voor: 185/55 R15
Bandenmaat achter: 205/50 R15
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 389 x 170 x 124 cm
Wielbasis: 245 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 965 kg
Laadvermogen: 260 kg
GVW: 1.225 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 178 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 10,1 l/100km (1 op 9,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Auto verkeerd in nieuw staat.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota MR2 | Plezier in het kwadraat
De Toyota MR2 is altijd een schoolvoorbeeld geweest van een pure sportwagen voor een vriendelijke prijs. In de volksmond werd de auto ook wel "Ferrari voor de armen" genoemd. Met de aankondiging van een nieuwe MR2 raakte menig liefhebber in extase. De nieuwe MR2 is wendbaarder en nog sneller. Bovendien is de nieuwe MR2 een cabriolet en daarmee nog leuker. Wat betekent MR2 eigenlijk?
De Toyota MR-2 biedt de sensatie van een echte sportwagen, alleen de prestaties (maar niet het gevoel!) en de prijs verschillen. Uiteraard met Toyota-betrouwbaarheid.
Plus
- geweldige sportwagen!
- zeer directe besturing
- hoge kwaliteit kap
Min
- geen spannend motorgeluid
- stoelen steeds opnieuw instellen
- onpraktisch, zelfs voor een cabrio
Conclusie
Wie een cabriolet zoekt om met een elleboog uit het raam en een blonde accessoire op de rechter stoel over de boulevard te cruisen, kan misschien een betere vinden dan de MR2. Wie van puur autorijden houdt en na iedere rit wil thuiskomen met een grijns die de eerste uren met de beste wil van de wereld niet is weg te poetsen, kan geen betere vinden dan de MR2. Zeker niet in deze prijsklasse. De auto oogt niet alleen als een mengvorm van een Porsche Boxter en Lotus Elise, hij rijdt ook zo. De naam Toyota mag minder sexy zijn, het betekent wel dat het rijplezier van langdurige en probleemloze aard zal zijn.
Blijft één vraag onbeantwoord: wat betekent MR2 nou eigenlijk? Bij de eerste MR2 stond het voor Mid-engined Rear-wheel drive 2-seater. Volgens de opdruk onder de voorklep van deze laatste MR2 staat het voor Midship Runabout. Autozine houdt het op: meer rijplezier, meesterlijk racen en magistraal reizen. En die 2 in MR2? Die zet het voorgaande nog eens in het kwadraat! (Ivo Kroone)